![]() |
ex expirimenteerder en gebruiker
Heyzzz,
Ik ben ex zanger van een punkband en op tournee heb ik bijna alle soorten drugs geprobeert heb je vragen over een bepaald type drugs mail me dan. greetzzzz, Jeas |
(y) :rolleyes:
|
hoe is dmt hyperspace/
|
|
wat ben jij voor wannabe? onder wat voor berg stront ben jij vandaan komen kruipen?
|
oke lachuh, vertel je meest spacende en je minst chille ervaring maar....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben je anders niet meer zo punk als je het leger in gaat?
|
Citaat:
|
Sommige reacties nogal stom maar ach!
Beste combinatie die ik ken is een cocktail nose is een shot van een cocaine blow via de neus inademen. Verder heb is als meest ultime kick ervaren een LSD trip je ziet ercht leuke dingen. Verder voor de onwetende onder ons Dipshit heeft een Europa tournee gehad en zeker in het buitenland krijg je vaak verschillende drugs aangeboden door zaaleigenaren omdat ze hopen op een goed effect tijdens het optreden. XTC vindt ik nogal saai je kunt tegenwoordig ook amper nog pure XTC vinden het is vaak 99% troep. Wiet is af te raden hasj is voor de veel rokende blower onder ons een veel groter genot. Een LSD trip combineren met alcohol of cannabis is af te raden. Mijn e-mail vindt je in mijn profiel. |
Oke..mail deze persoon maar als je vragen hebt, dit is niet echt..uhm..ja. Duidelijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |