![]() |
Wie kent het begrip Twirlen?
Hej mensen! :D
Ik ben nieuwgierig of iemand weet wat Twirlen is? Ik zit namelijk op die sport! En vind het geweldig! Nog meer mensen die hier mee over kunnen praten? |
Ik wil er best met je over praten hoowr maar ik ken het niet :o
|
hehe, nou als je niet weet wat het is....
Het lijkt op Ritmisch gymnastiek met een baton. Bij majorette gebruiken ze ook een baton! :cool: |
dat is toch zwaaien met zo'n stokje ? :p
|
nope, nog nooit van gehoord. leg s wat duidelijker uit. hoe bedoel je batminton/ritmisch gymnastiek?
hoe gaat het dan met de puntentelling etc... |
Majorette, ja. :)
|
Nou ik zal het ff uitleggen:
je kiest een muziek uit! (als je geen twirling doet) bedenkt er een routine op(show) je wordt beoordeeld, of je moeilijkheidsgraad, uiterlijk, geographie, uistraling, samen hang van de muziek.... beetje ingewikkeld allemaal.....ga een keer op een wedstrijd kijken of check: www.cbsd.nl of www.ntsb.nl |
Citaat:
|
ahh, deze topic moest ik ff hebben :)
ik weet niet of jij of iemand anders het was, die in mijn topic twirlen had aangeraden, maar had geen idee wat het was. -xxx- |
ik weet het, een vriendin doet het op hoog niveau, ze ging met dr groep naar het NK en is 3de geworden, verder gaat zo ook naar WK, dus ze is goed
|
Citaat:
|
Ja, wij zijn 2e van Nederland!
En het is wel leuk! Je kan pas oordelen als je het zelf hebt gedaan..... en zeg nou zelf....achter een bal aan hollen is ook niet alles! |
Jaah, ik ken de sport ook, een van mijn beste vriendinnen doet het ook!!!
Zij is geloof ik 2de en 3de van Nederland individueel dan... Het is wel lachen, wij, als vrienden, kijken altijd video's van de wedstrijd :D Maar als je met haar nog verder wil praten, ze is hier, op scholieren.com, ook wel bekent als JC superstar ! Groetjes |
Met zo'n stokje toch? *zegt ze zonder eerst de andere reacties te lezen*
ik kan het ook fout hebben natuurlijk:S |
Heb dr weleens wat over gezien op tv een hele tijd geleden.
Je moet ervan houden... |
Zo'n stokje------> heet baton!
hehe, en ja ik houd er van! |
Twirlen is zwaaien met een stok met een lintje eraan
|
hahahhaha NEE! Niet met een lintje! Hoe kom je daar bij? :confused:
|
Citaat:
Tuurlijk ken ik twirlen, doe het zelf ook :D jippiej zit je bij de ntsb?? ik iig wel, misschien ken ik je:) Kben nu wel nieuwsgierig geworde naar wie je bent:) groetjes, Rianne |
Hej,
ik zit niet bij de ntsb! *schaam. Ik zit eigelijk op majorette, maar iedereen doet daar altijd zo minachttig over. Dat ik maar zeg dat ik op twirlen zit. Ik ben lid van de cbsd! We zijn met ons team dit jaar gepromoveerd naar de 1e divisie. Greetz |
Het zei me totaal niets, tot dat je dat woordje in een zoekrobot ingaf... :)
Is wel grappig om naar te kijken, maar zeker nooit zelf te doen ;) |
Grappig? Mhzz beetje verkeerd woord. Ik had gisteren een wedstrijd en ik ben gepromoveerd! Naar de 1e divisie! YES.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |