![]() |
maak jij muziek met je pc?
en hoe dan of met welk programa?
of maak je muziek met je computer met behulp van een synthyser? |
nee, ik speel alleen mp3's af met mun computer wat betreft muziek. plus voor audio visuele vormgeving voor school of voor sites maar da teld nie.
|
Citaat:
|
Niets bijzonders verder, maar soms pruts ik wel wat met Finale 2000 ofzoiets, en daar komen dan wel eens grappige dingen uit naar voren.
|
ik neem muziek op met mijn computer.. mengpaneel inpluggen en dan gitaar bas drum etc. opnemen :D
maar MAAK het niet met de pc. hoewel ik wel soms sommige ideeen van me uitschrijf in guitar pro om te kijken of het echt leuk klinkt |
Vroeger FT2, nu FL sporadisch.
|
ik doe dat wel 'ns heel vaak
volgend jaar muziektechnologie op de hoge school voor kunsten in utrecht (y) |
Citaat:
|
neuj doek nie aan... blijft bij mp3tjes afspelen.. :d
|
Quote: "maak jij muziek ".
Quote: "Cool Edit Pro". Cooledit is om te bewerken, niet om te maken. :P ;) Oh ja, zelf gebruik ik Impulse Tracker en Cubase voor Midi. |
nu we toch bezig zijn,bestaat er een programma waarin je gitaar stukken en bass stukken apart kan opnemen,en dan ze samen laten afspelen?
|
Citaat:
|
Ik maak sinds kort ook muziek op mijn computer :) dit gebruik ik allemaal:
Sound Forge 6.0 - dit is meer om je liedje mee te bewerken of files die bijv. ''.raw'' zijn om te zetten in ''.wav'' of iets dergelijks. Acid Pro 4.0 - Dit is een goed programma om je liedje mee te maken, en goed de maat te houden. het lijkt wel een beetje op Music Maker (met die balkjes) TS 404 Dit is een zeer handig programma om veel gevarierde baselines of samples te maken. je kan de geluidjes zeer verschillend instellen met allerlei soorten opties. Hammerhead Rhythm Station 1.0 Ik weet niet zeker of het programma precies zo heet, maar het is erg handig om een beat mee te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jep, PC is hart van mijn studio, de rest doe ik eigenlijk met hardware.
Ik zag je topic op de kantine, en als je wilt beginnen met muziek maken kun je het beste is kijken naar Fruity Loops of Propellerhead Reason. 2 programma's waar je absoluut een volledige releasewaardige productie mee kunt maken en een flink stuk basis mee onder de knie kan krijgen. Als je dan dusdanig ver gevordert bent dat je dingen gaat missen, weet je ook precies wat je mist en kun je externe apparatuur aanschaffen om dat te compenseren. Tegen die tijd ben je denk ik een aardig end verder want ik ken meer dan genoeg producers die hun platen gemaakt met Reason op vinyl releasen. |
Jup. Hier te beluisteren (y) DUS ALLEMAAL DOWNLOADEN! :)
|
Citaat:
maar heel af en toe zet ik wel 'ns wat online |
shut up :)
maar alleen ja antwoorden is ook weer zo saai :) |
Deze muziek is zo eenvoudig te maken dak net zo goed een scheet kan laten en dat 20 keer achterelkaar kan plakken.. superhit!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
industrial, electro, techno kan ook nog |
kijk industrial metal is nog wel coel :o
|
Ik hoorde gister wat grind met een software drumcomp gemaakt. T klonk belachelijk over the top :D....ach ik ben een beetje aan t proberen behoorlijke ritmes uit m'n comp te krijgen, maar ik ben er niet bepaald goed in.
|
ik kut wel is een beetje aan met fruity loops
|
Neem op via mixpaneel in Cool Edit Pro, equalizer erover =p
|
Ik gebruik oldskool medjiks mjoesik meeker en iedjeej spul! EcHt WeL SUpErVeTHefTAg!!
|
Citaat:
|
Jaha, vaak Magix, maar ook Making Waves, Encore en Ejay
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nopah (zelfgemaakte musiek klinkt ltijd vreselijk techno.
En ik haat techno :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil ooit eens iets maken als Temnojar, Liholesie of Burzum (dark-ambient/neofolk) maar ik vind de motivatie niet. Niet voor ik mijn andere projecten met hogere prioriteit heb afgerond in ieder geval.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee |
Citaat:
|
joah
Impulse Tracker FM7 Absynth |
fruity loops is heel vet
|
Citaat:
|
Citaat:
cable verbinding een halve kb/s omdat ik toch jou muziek kunsten wil horen heb ik Download acc. gedownload 10 a 20 kb/s |
http://members.lycos.nl/fichu/untitled2.mp3
klein stukje (1.5mb) van een nummer waar ik nu mee bezig ben |
nee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |