Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Universiteit van Leuven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=508952)

TRD 12-06-2003 17:35

Universiteit van Leuven

Gaat iemand van jullie daar naar toe, ik namelijk wel...

Miess 12-06-2003 18:20

zo te zien in je profiel ben je Nederlander.
Een goede vriend van mij is er net klaar met z'n doctoraal (of licentiaat) geneeskunde en gaat in Nederland (Maastricht of Rotterdam) z'n co-assistentschappen lopen. Wat ga jij er studeren? Lijkt me een grote stap om van bijna t uiterste noorden van Nederland naar Leuven te gaan.

Cartosa 12-06-2003 19:42

Ik studeer in leuven..
Wat ga je precies studeren dan? Succes en veel plezier alvast, leuven rules!

Miess 12-06-2003 19:42

Citaat:

Miess schreef op 12-06-2003 @ 19:20:
zo te zien in je profiel ben je Nederlander.
Een goede vriend van mij is er net klaar met z'n doctoraal (of licentiaat) geneeskunde en gaat in Nederland (Maastricht of Rotterdam) z'n co-assistentschappen lopen. Wat ga jij er studeren? Lijkt me een grote stap om van bijna t uiterste noorden van Nederland naar Leuven te gaan.

edit: hier op t forum loopt zo nu en dan ook één van de weinige Belgkes, damaetas ofzo genaamd rond, die aan de univ. van Leuven studeert. Wie weet reageert zij hier ook wel:d.

Daantje_0705 12-06-2003 20:10

Ik wil over een jaar, zit nu in 5V ook in Leuven gaan studeren, biomedische wetenschappen om precies te zijn. Idd studeert damaetas in Leuven en volgens mij is er nog iemand maar ik weet even niet wie.

damaetas 14-06-2003 15:51

Citaat:

Miess schreef op 12-06-2003 @ 20:42:
edit: hier op t forum loopt zo nu en dan ook één van de weinige Belgkes, damaetas ofzo genaamd rond, die aan de univ. van Leuven studeert. Wie weet reageert zij hier ook wel:d.
hehe thx voor de pm miess :)

wat ga je studeren in Leuven?
als je iets van wetenschappen gaat doen moet je er wel rekening mee houden dat de anderen waarschijnlijk wat voorsprong hebben. ik heb ook een nederlander in mijn groep zitten en die was er toch nbtje van verschoten. maar dat zal je al wel weten.
(ik studeer geologie :o )

heb je al een kot?
methuselah studeert ook aan de kul :)

knuffelke 14-06-2003 19:15

hey, ik woon in leuven, dus ligt het voor mij wel voor de hand dat ik dan ook in leuven blijf studeren...ik denk alleen dat het de hogeschool gaat worden, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil studeren...
leuven is in ieder geval een gezellige studentenstad :)

Miess 16-06-2003 19:12

Citaat:

damaetas schreef op 14-06-2003 @ 16:51:
hehe thx voor de pm miess :)
Geen dank hoor:d

Offtopic: ben jij net als de meeste Belgen ook een Eddy-Wally-fan?:D:P

de goeie fee 16-06-2003 20:45

offtopic: wat is dat toch met al die nederlanders dat ze meteen gaan denken dat alle belgen eddy wally fans zijn ? :)
voor eens en altijd : NEE ! (we zijn zelfs erg beschaamd :p)

on topic: gent is leuker en meer gericht op wetenschappen. Maar dat is mijn mening :)

Bellenblaas 16-06-2003 20:55

Leuven... misschien dat ik daar na volgend jaar ook naartoe ga om geneeskunde te gaan studeren.
Ik probeer eerst in Nederland gewoon te loten (en toch ook nog voor de 8 gemiddeld te werken zodat die hele rotloting niet nodig is) en als dat niet lukt, ga ik het wel in België proberen

Leuven lijkt me een ontzettend leuke stad, het enige nadeel is dat ik dan met een nog zuidelijker accent ga praten en dat is iets waar ik vreselijk graag vanaf wil

Miess 17-06-2003 16:07

Citaat:

de goeie fee schreef op 16-06-2003 @ 21:45:
offtopic: wat is dat toch met al die nederlanders dat ze meteen gaan denken dat alle belgen eddy wally fans zijn ? :)
Dans me amor:P.

damaetas 18-06-2003 10:51

Citaat:

de goeie fee schreef op 16-06-2003 @ 21:45:
voor eens en altijd : NEE ! (we zijn zelfs erg beschaamd :p)

on topic: gent is leuker en meer gericht op wetenschappen. Maar dat is mijn mening :)

maar ... eddy wally is wel ne uberstoere meneer en iedereen kent zijn liedjes

soms wordt hij gewoon TE belachelijk :o

Miess 18-06-2003 16:26

Citaat:

damaetas schreef op 18-06-2003 @ 11:51:
maar ... eddy wally is wel ne uberstoere meneer en iedereen kent zijn liedjes

soms wordt hij gewoon TE belachelijk :o

Achja.. Eddy Wally, K3, Milc Inc... Belgiës' trots gewoon.

skifreak 20-06-2003 20:38

Waarom is Gent leuker dan Leuven? dat snap ik niet hoor. Ik woon er nl en natuurlijk ga ik hier ook blijven studeren. Het is hier gewoon zalig, en op donderdag zit de oude markt echt gezellig vol. 't is super in leuven!
Lekker reclame maken :)

Miess 21-06-2003 16:12

Citaat:

skifreak schreef op 20-06-2003 @ 21:38:
Waarom is Gent leuker dan Leuven? dat snap ik niet hoor. Ik woon er nl en natuurlijk ga ik hier ook blijven studeren. Het is hier gewoon zalig, en op donderdag zit de oude markt echt gezellig vol. 't is super in leuven!

wat ga je er studeren als ik vragen mag?

damaetas 21-06-2003 18:00

Citaat:

skifreak schreef op 20-06-2003 @ 21:38:

ik vind leuven ook fijner dan Gent.
maar mensen die liever een echt stad hebben moeten maar naar Gent, Leuven is meer een stad op dorpsformaat (een van de redenen waarom ik het hier zo fijn vind eigenlijk)

Gent is fijn om uit te gaan, maar ik zou er ni op kot willen zitten :o

skifreak 21-06-2003 19:50

Citaat:

Miess schreef op 21-06-2003 @ 17:12:
wat ga je er studeren als ik vragen mag?
als alles goed gaat geneeskunde, anders bio-ingenieur of bio-medische

damaetas 22-06-2003 10:03

Citaat:

skifreak schreef op 21-06-2003 @ 20:50:
als alles goed gaat geneeskunde, anders bio-ingenieur of bio-medische
al aan het leren voor ingangsexamen?

*duimt* (y)

skifreak 22-06-2003 18:07

nee nog niet echt aan 't leren, 't is pas voor volgend jaar he :)
Heb al wel braaf al mijn cursussen samengelegd die ik nog moet leren tegen dan, kwam uit op zo'n stapel van minstens 20 cm en daar moet dan nog het zesde jaar bij. Wordt leuk! maar we zijn gemotiveerd he. Toch leuk van het duimen! dank je

damaetas 24-06-2003 16:36

Citaat:

skifreak schreef op 22-06-2003 @ 19:07:
nee nog niet echt aan 't leren, 't is pas voor volgend jaar he :)
Heb al wel braaf al mijn cursussen samengelegd die ik nog moet leren tegen dan, kwam uit op zo'n stapel van minstens 20 cm en daar moet dan nog het zesde jaar bij. Wordt leuk! maar we zijn gemotiveerd he. Toch leuk van het duimen! dank je

:o keej dan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40.