Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Universiteit van Leuven (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=508952)

TRD 12-06-2003 17:35

Universiteit van Leuven

Gaat iemand van jullie daar naar toe, ik namelijk wel...

Miess 12-06-2003 18:20

zo te zien in je profiel ben je Nederlander.
Een goede vriend van mij is er net klaar met z'n doctoraal (of licentiaat) geneeskunde en gaat in Nederland (Maastricht of Rotterdam) z'n co-assistentschappen lopen. Wat ga jij er studeren? Lijkt me een grote stap om van bijna t uiterste noorden van Nederland naar Leuven te gaan.

Cartosa 12-06-2003 19:42

Ik studeer in leuven..
Wat ga je precies studeren dan? Succes en veel plezier alvast, leuven rules!

Miess 12-06-2003 19:42

Citaat:

Miess schreef op 12-06-2003 @ 19:20:
zo te zien in je profiel ben je Nederlander.
Een goede vriend van mij is er net klaar met z'n doctoraal (of licentiaat) geneeskunde en gaat in Nederland (Maastricht of Rotterdam) z'n co-assistentschappen lopen. Wat ga jij er studeren? Lijkt me een grote stap om van bijna t uiterste noorden van Nederland naar Leuven te gaan.

edit: hier op t forum loopt zo nu en dan ook één van de weinige Belgkes, damaetas ofzo genaamd rond, die aan de univ. van Leuven studeert. Wie weet reageert zij hier ook wel:d.

Daantje_0705 12-06-2003 20:10

Ik wil over een jaar, zit nu in 5V ook in Leuven gaan studeren, biomedische wetenschappen om precies te zijn. Idd studeert damaetas in Leuven en volgens mij is er nog iemand maar ik weet even niet wie.

damaetas 14-06-2003 15:51

Citaat:

Miess schreef op 12-06-2003 @ 20:42:
edit: hier op t forum loopt zo nu en dan ook één van de weinige Belgkes, damaetas ofzo genaamd rond, die aan de univ. van Leuven studeert. Wie weet reageert zij hier ook wel:d.
hehe thx voor de pm miess :)

wat ga je studeren in Leuven?