![]() |
Universiteit van Leuven
Gaat iemand van jullie daar naar toe, ik namelijk wel...
|
zo te zien in je profiel ben je Nederlander.
Een goede vriend van mij is er net klaar met z'n doctoraal (of licentiaat) geneeskunde en gaat in Nederland (Maastricht of Rotterdam) z'n co-assistentschappen lopen. Wat ga jij er studeren? Lijkt me een grote stap om van bijna t uiterste noorden van Nederland naar Leuven te gaan. |
Ik studeer in leuven..
Wat ga je precies studeren dan? Succes en veel plezier alvast, leuven rules! |
Citaat:
|
Ik wil over een jaar, zit nu in 5V ook in Leuven gaan studeren, biomedische wetenschappen om precies te zijn. Idd studeert damaetas in Leuven en volgens mij is er nog iemand maar ik weet even niet wie.
|
Citaat:
wat ga je studeren in Leuven? als je iets van wetenschappen gaat doen moet je er wel rekening mee houden dat de anderen waarschijnlijk wat voorsprong hebben. ik heb ook een nederlander in mijn groep zitten en die was er toch nbtje van verschoten. maar dat zal je al wel weten. (ik studeer geologie :o ) heb je al een kot? methuselah studeert ook aan de kul :) |
hey, ik woon in leuven, dus ligt het voor mij wel voor de hand dat ik dan ook in leuven blijf studeren...ik denk alleen dat het de hogeschool gaat worden, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil studeren...
leuven is in ieder geval een gezellige studentenstad :) |
Citaat:
Offtopic: ben jij net als de meeste Belgen ook een Eddy-Wally-fan?:D:P |
offtopic: wat is dat toch met al die nederlanders dat ze meteen gaan denken dat alle belgen eddy wally fans zijn ? :)
voor eens en altijd : NEE ! (we zijn zelfs erg beschaamd :p) on topic: gent is leuker en meer gericht op wetenschappen. Maar dat is mijn mening :) |
Leuven... misschien dat ik daar na volgend jaar ook naartoe ga om geneeskunde te gaan studeren.
Ik probeer eerst in Nederland gewoon te loten (en toch ook nog voor de 8 gemiddeld te werken zodat die hele rotloting niet nodig is) en als dat niet lukt, ga ik het wel in België proberen Leuven lijkt me een ontzettend leuke stad, het enige nadeel is dat ik dan met een nog zuidelijker accent ga praten en dat is iets waar ik vreselijk graag vanaf wil |
Citaat:
|
Citaat:
soms wordt hij gewoon TE belachelijk :o |
Citaat:
|
Waarom is Gent leuker dan Leuven? dat snap ik niet hoor. Ik woon er nl en natuurlijk ga ik hier ook blijven studeren. Het is hier gewoon zalig, en op donderdag zit de oude markt echt gezellig vol. 't is super in leuven!
Lekker reclame maken :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar mensen die liever een echt stad hebben moeten maar naar Gent, Leuven is meer een stad op dorpsformaat (een van de redenen waarom ik het hier zo fijn vind eigenlijk) Gent is fijn om uit te gaan, maar ik zou er ni op kot willen zitten :o |
Citaat:
|
Citaat:
*duimt* (y) |
nee nog niet echt aan 't leren, 't is pas voor volgend jaar he :)
Heb al wel braaf al mijn cursussen samengelegd die ik nog moet leren tegen dan, kwam uit op zo'n stapel van minstens 20 cm en daar moet dan nog het zesde jaar bij. Wordt leuk! maar we zijn gemotiveerd he. Toch leuk van het duimen! dank je |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |