![]() |
Hoe praat je met je vrienden over een leuk(e) meisje/jongen?
Als je met je vrienden/vriendinnen samen bent (jongens onder elkaar en meiden onder elkaar bedoel ik dan) en je ziet een leuke, lekkere ;) meid of jongen, hoe praat je daar dan over??
Ik ben benieuwd naar typische vooroordelen. Praten mannen meteen over "Ja lekker wijf, mooie kont/borsten/lijf, haar wil ik wel in m'n bed" enzov. of blijven jullie 'beschaafd'? En de vrouwen?? Hoe ver ga je daarin?? Ik merk van mezelf dat wanneer ik een knappe jongen zie, ik eerder zeg van "Aah daar wil ik tegenaan kruipen" ;) Dan dat ik al meteen aan seks denk... (beetje vage vraag miss. maar degene die 't snapt mag reageren) |
euhm...... die is lekker, en verder niet echt
|
Nee, ik ben juist met m'n vriendinnen vrij grof en met vrienden 'beschaafder'. Met vriendinnen onder elkaar zijn we vaak echt vulgair bezig... en nee dat ga ik niet toelichten :D
|
wij zijn niet zo van het 'hee lekker wijf' 'neuken' 'NEUKEN''NEUKEN''NEUKEN'
zijn meer van eej mooi meisje en afhankelijk van waar het is natuurlijk proberen wij de conversatie aan te gaan (na ik nu niet meer mijn single leventje is voorbij) maar zo gaat het in de vriendengroep! |
"Sow eeh dat is niet verkeerd"
of "Aardige Bil" :o |
Citaat:
|
ik heb het met vriendinnen gewoon over mooie jongens met lekkere bekkies (of andere onderdelen) maar merk hier mijn huisgenoten (3 flinke kerels) dat zij toch een ietwat ander vocabulair hanteren... (lekkere wijven met grote tieten en een mooie kont, daar willen ze wel mee neuken)
al hebben ze ook wel 'beschaafde' uitdrukkingen hoor, wat denk je van 'het was mooi weer op school', wat inhoudt dat er veel meisjes in korte, strakke kleding rondliepen. er gaat hier echt een wereld voor me open |
met 1 vriendin neem ik vaak de hele school door
en dan hoef ik hem maar te omschrijven en te zeggen welke les die bij ons inzit en ze weet al wie ik bedoel:P en andersom:p das best grappig:D |
Ik zeg dan "zooo die is echt lekker" :D of "wat een lekker ding".. :o
|
Meestal vergeet ik iets te zeggen zelf.. Dat klinkt heel stom, maar ik zeg het zelf zelden als ik een leuke of mooie jongen zie ofzo, ik vergeet het gewoon!
Maar mn vriendinnen zeggen het wel meestal, iedereen heeft haar eigen manier. De een zegt heel droog "zo, mooie jongen!" De ander roept uit "woooaaaaah hij is eeeecht mooooooi!" Weer een ander zegt "oeh, lekker ding" Weer een andere vriendin van me tikte een keer de jongen in kwestie doodleuk op zn schouder aan en zei: "Jij bent écht leuk", waarna ze weer terugliep naar ons, dat ze het em maar even was gaan zeggen. (ze was overigens wel een beetje dronken :P) |
Ik blijf beschaafd :p. Ik praat zeker niet in termen als 'lekker' ed, maar gewoon 'knap', 'mooi', enz.
Maar 'k praat heel veel over haar karakter en over hoe lief ze wel niet is natuurlijk.. :o |
het blijft een ordinaire vleeskeuring:P
veelal zijn mijn vrienden het er niet mee eens dus het is wat lastig ;) maar opmerkingen over bepaalde delen van het lichaam komen vaak langs. :o |
Ik zeg gewoon glunderend:'Ik vind hem leuk. Ik vind hem héél leuk.'
En de reactie is dan meestal: 'Oh neeeee!' |
die heeft een leuk hoofd of mooi ofzow, of lekker ding... ligt eraan welke jongen het is :D :p
|
"zo, die kun je best hebben"
zoiets. of gewoon als we wat zien lopen: "mmmmmmm" :D Achja, ik werk met een man van 43 in de horica, daar komt wel wat langs. Wat dat betreft voelen we elkaar vlekkeloos aan. Geile donder, goede meester die wat tips kan geven. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |