![]() |
achter je rug om geroddel
wat zou je doen als je erachter kwam dat je 'vriendin' dingen achter je rug om over jou tegen een andere vriendin van je zegt waarvan je dacht dat het super goeie vriendinnen van je waren?
|
negeren :confused: en als t me echt niet bevalt die gene ermee gaan confronteren
|
hangt er vanaf wat voor dingen t zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
typisch geval van jaloesie en daar zou ik boven staan |
Citaat:
|
dit nog best wel een forum waar slimme mensen rondhangen ipv alleen maar tijdverdrijvers ;) tis gewoon jalouzie :)
|
dan doe ik wat ik een jaar geleden gedaan heb..
een vriendin van mij begon opeens verschrikkelijk te stoken en te roddelen over mij tegen andere vriendinnen. Dan heb ik haar gezegd dat ik weigerde om nog naar haar te gaan, en dat ze mij best de komende periode niet belde. Ik ben daar keihard in geweest. Ze schreef me brieven en belde dat het haar zo speet, maar daar had ik echt geen zin in. Dat is nu een jaar geleden, en nu hebben we besloten dat we opnieuw gaan beginnen. Haha klinkt als een relatie. Welja soms moet je eens iemand een tijdje niet zien, dat helpt. |
tis pas lullig als je er net komt bij staan ofzo :s
maar ik wordt dan onwijs pissed wat eindigt in een ruzie en dan 3 dagen negeren en dan praten we het uit, komt er op neer dat we emoties tonen, zij kan het niet voor zich houden, ik teleur gesteld en weer dikke vriendinnen |
Niets. Jullie vrouwen moeten je eens leren gedragen als mannen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ja.. ik zou me dr neit al te druk om maken |
Citaat:
|
Hangt van de situatie af.
|
Citaat:
|
ach roddelen... :mad:
doodschoppen |
Als ik zeker wist dat vriendinnen wat lulligs over me zeiden achter mn rug om... Dan zou ik ze dr zeker op aanspreken, zet ze maar voor t blok. Weet jij tenminste ook waar t over gaat.
|
ik maak niet snel ' vrienden' dus de selecte groep die ik heb, zal dit nooit doen.
die weten ook dat als ze iets dwarzit over mij, ze het altijd kunnen zeggen. |
Ik zou haar wurgen :rolleyes:
|
Erop aanspreken, zeker weten.
|
haar ermee confronteren... zeker weten.
|
ik zouw me er niet egt wat van aantrekken..
daar moet je echt boven staan joh.. ze doen maar wat ze niet laten kunnen en jij zoekt gewoon vriendinnen die wel te vertrouwen zijn :) |
Ik zou ernaar vragen want waarschijnlijk doe je zelf toch iets verkeerd dat ze het nodig vinden om over je te roddelen
Gewoon vragen of ze eerlijk willen zeggen wat er aan de hand is en dan later zeggen dat ze zoiets best tegen jou zelf mogen zeggen in plaats van zo 'achterbaks' te doen |
Zou het echt niet leuk vinden, ze mogen het me echt recht in mijn gezicht zeggen, dan zijn ze tenminste eerlijk.
|
Wat een gezeik.
|
Schoppen en verderleven. Zo'n 40% van de conversaties die 'n mens in zijn/haar leven voert gaan over andere mensen, dus och. Het is te vergeven. Bovendien wordt er toch al over me geroddeld, meer geroddel kan daar best bij. Alsof 't boeit.
|
Citaat:
|
ik zou er zeker iets van zeggen of juist negeren
|
Citaat:
|
goh de door jou beschreven situatie komt mij bekend voor....
heb degenen die hierbij betrokken zijn contact verbroken en gezegd nix met ze te maken willen hebben. |
gewoon er boven staan. Jij weet dat het niet waar is en vast nog wel een paar mensen. Ze is waarschijnlijk gewoon jalours. Ik zou me er niet egt druk om maken verder.
|
ze lulle maar http://members.lycos.nl/stefanunity/guns.gif roddelaars
|
Zou me kostelijk vermaken door hen tegen elkaar op te zetten :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |