![]() |
gordels
heb jij altijd je gordel om?
Ik eigenlijk alleen als ik voorin zit. achter vergeet ik het gewoon.. |
Nee, want dat fietst zo onprettig. :(
|
moord dingen en ik spreek uit ervaring. Allemaal erg overdreven voor heb je een dashboard om te leunen en achter heb je de voorstoelen. En we rijde tot de 90 we hebbe 2 ouwe amerikane 25 en 27 duzzzzzzzzz en anderz doe je je gordel om en dan gaan zitten dat is een goede tip!
|
Citaat:
maar ik draag ze in de auto meestal voor en achterin. zeker als bepaalde personen rijden :) |
Ik heb altijd mn gordel om, of ik nu moet rijden, voorin als passagier zit, of achterin, altijd heb k mn gordel om. Ben ooit van achter aangereden met 15 km/u, en vloog door de auto heen omdat k geen gordel omhad
|
Citaat:
|
dan had je je vast moeten houden :D
|
Alleen als ik voorin zit.
|
yep this een lincoln this geen kut golf
|
Als ik zelf rij, zeker. :rolleyes:
Als het kan bij anderen ook. |
Vergeet het meestal. :o
Als ik eraan denk wel. En zeker bij bepaalde personen. :| |
in een gewone auto altijd, in een taxi niet.
|
ja, helemaal als ik rijdt in de auto van mijn vader, die gaat voor mij niet genoeg naar voren
|
bijna altijd
|
het is dat ik achterin geen gordels heb, maar als ik voorin zit is het een gewoonte van mij om een gordel om te doen
|
Voorin altijd, achterin bijna altijd.
|
Citaat:
|
Ja, altijd. Kijk maar eens een paar afleveringen van documantaires, liefst eentje uit Amerikaanse ziekenhuizen, waarin mensen voorkomen die aanrijdingen gehad hebben en geen gordel droegen. Keer op keer zie je weer dat mensen die geen gordel droegen tijdens het ongeluk er zeer slecht vanaf komen. Geen gordel dragen is vragen om problemen, en aangezien ik graag nog een aantal jaartjes meega draag ik áltijd een gordel.
|
Voorin altijd, achterin vergeet ik het wel eens. Meestal kom ik er dan na een paar minuten wel achter en dan doe ik hem nog om.
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd doe ik ze niet altijd om, simpelweg omdat ik er te lui voor ben. Bij korte stukjes (<5 min) dan.
Citaat:
Maar goed, leun jij maar lekker tegen het dashboard, waarschijnlijk breek je dan eerst je arm alvorens door de voorruit te vliegen. Óók bij 90 km/h of minder hoor... :D |
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze alleen maar draag wanneer ik zelf rij. Achterin en op de passagiersstoel heb ik eigenlijk nooit een gordel om. Maargoed, eigenlijk moet je ten alle tijden een gordel dragen.
|
als ze aanwezig zijn altijd, anders zit ik gewoon niet lekker :o
|
Citaat:
ontopic: Ja ik heb altijd een gordel om.. Als het dan kan in de auto's waar ik in zit... Niet overal zitten ze in... |
Als ik voorin in de auto zit, altijd.
Achterin, soms. |
Ik heb van jongs af aan geleerd altijd mijn gordels om te doen, dus het is een gewoonte geworden. Doe ze altijd om, voor- en achterin. Ook als ik bij anderen in de auto zit.
Het is soms zo erg dat mijn vader niet weg rijdt als hij merkt dat iemand zijn gordel nog niet om heeft. Mijn zusje en ik doen het automatisch maar soms dan doen vrienden het niet en dan wacht hij gewoon tot ze hun gordel vast hebben. |
Ja altijd
|
ja altijd gordels om, zonde om een boete te krijgen kleine moeite om ze aan te doen
en dan te bedenken dat me remlichten aan de linkerkant het niet doen, maar wel een gordel dragen :) |
Citaat:
|
Neej, bijna altijd... Maar soms ben ik gewoon in een-ik-doe-ff-dingen-die-niet-mogen-bui :o
|
Citaat:
|
wij hebben geen auto
|
Ik doe ze eigenlijk altijd om. Behalve misschien als ik met meerdere mensen achterin zit en we hoeven niet zo ver, dan heb ik meestal geen zin om helemaal moeilijk te gaan doen om in de gordel te komen.
|
Citaat:
|
Ik altijd, voel me niet veilig zonder mijn gordel om.. Simpel..
|
Ik doe altijd gelijk mijn gordel aan, mijn vader was daar altijd heel streng op en het is me zo ingepeperd dat ik het nooit meer vergeet.
|
95% van de keren dat ik in een auto zit heb ik mn gordl om.
|
Ik heb hem altijd om, ongeacht de afstand of bestuurder.
|
Ja. Het is een reflex.
|
altijd!
Voor het 'je weet maar nooit' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze aanwezig zijn (wat bij sommige auto's achterin nog wel eens niet zo is) doe ik ze om
|
we drage ze niet meer onze pa heeft een x een ongeluk gehad werd niet gezien daar 2 vrachtwages en werd geplet, geluukkig geen gordel om en vloog naar de achterbank als ie een gordel omhad dan kon ie het niet eens navertellen.
|
ja.
|
Als ik zelf rijd, heb ik hem altijd om. Maar als ik achter zit heb ik hem he-le-maal nooit om...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
altijd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |