![]() |
13 juni DJ APHRODITE! (dnb) Melkweg
MAX: DJ Aphrodite & MC Moose / Quilla & L-Dopa
Old Hall: Waxfiend / Edzon / MC's Fit & Gee / 22.00 hrs / doors: 22.00 hrs € 14,00 + memb Knockout en of ik ga :) wie gaan dr allemaal? |
Word er ook een pit gebouwd? :o
|
Fuck, ik kan niet dit weekend :(
|
Citaat:
wat doe je dan in godsnaam om 22.00??! ik heb woensdag een herkasing voor mn examens en ik ga toch echt naar aphrodite, ik moet m ech tgewoon een keer live horen :) |
Citaat:
|
Ik ga volgende dat gratis naar Dj Aphrodite in de Bibelot, in Dordtrecht..
Okeej het is mss dan van 22.00 t/m 24.00, maar het is gratis :p.. |
Citaat:
|
Het is als Afterparty van Wantijpop 14 juni..
Afterparty Bibelot (Wijnstraat 117 te Dordrecht, zaal open 21.00 uur, entree is gratis) - DJ Aphrodite (UK) - Longplayers (Drum 'n Bass) (Techno / Drum 'n Bass) 22.30-00.00 00.30-01-30 |
aphrodite is niet mijn stijl qua drum 'n bass
de eerste dnbcd die ik kocht was overigens wel van hem, maar nu vind ik er niet veel meer aan |
aw ik ga ook
voor old times sake trouwens zn stylo is meer richting de hiphop remixes gegaan las ik laatst.......xtra dopa. en gewoon voor de hiphopzaal! en che....aphrodite komt zoooooooooo vaak, hehehe you'll get your chance... |
Ik hoop het, dit weekend kan ik echt niet...
|
ow, daar wil k wel graag heen, maar ik kan niet...
|
oh men, aphrodite was echt ge-wel-dig, kheb me kapot gedanst :)
|
Aphrodite draaide heerlijk! Was m'n eerste keer op een DnB/hiphop feest, maar het is me zeker bevallen (y)
|
die gast komt ook 100 keer per jaar in nederland ofzo..
|
Ik Aphrodite vandaag dus mogen mee maken in de Bibelot..
Het was niet slecht, maja er zijn toch Dj's die beter zijn.. Verder wel relax gedanst.. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |