![]() |
[Tekening] Commentaar aub
Het volgende plaatje is door mij getekend, ingescand en bijgewerkt met Flash... Graag commentaar
http://www16.brinkster.com/rufusinc/Dude.png |
Mooi kruisje :S
Gaat iedereen dat nou doen?? |
hehe droog :) koele matrix-gang, mannetje is wel koel gekleurd maar ik vind m niet geweldig..
|
los van elkaar wel geinig,maar past nie echt bij elkaar,ik persoonlijk zou nog iets van een groene glans over het mannetje doen...
en "nothing" doe ff wat moeite, en hetgeen wat iedereen al de hele tijd doet is de hele tijd die slechte grap "mooi kruisje" maken.... |
Heb je die gang nagemaakt? Want hij lijkt op een screenshot van de matrix dieik heb gezien.. Maar dan nog ziet het er goed uit (y)
Mannetje vind ik iets minder, maar wel leuk. Citaat:
|
waarom heb je het twee keer gepost :confused:
maaruhm.. ja wel geinig, niet echt bijzonder verder :) |
Citaat:
Eerste keer was mislukt "dacht ik" maar blijkbaar dus niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah wat vies
|
mazterr schreef op 13-06-2003 @ 22:52:
hou oud ben jij in godsnaam? t lijkt op n tekening van een zesjarige :rolleyes: |
gang lijkt meer op die autotrace functie ;)
|
Er moet nog een duim bij, om de gun heen ;).
|
De gang is heel cool gedaan, beetje jammer dat je 'm heb nagetekend...
|
Best wel geinig
|
Citaat:
Wat dat betreft vind ik het niet zo'n kunst om dat te maken. En dat poppetje past er niet bij, dat is veel te simplistisch qua stijl en ook qua kleur. Met een andere (zélfgetekende) achtergrond erbij komt het poppetje veel beter tot zijn recht... |
Vind 't typje wel dope :)
Maar die achtergrond is getraced idd.. |
haha cool :D
|
Citaat:
Verder best lachen tekening, wel geinige stijl van dat mannetje, maar zoals Wim Wok al zei is het niet echt een geheel en dat stoort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|