![]() |
na roepen/ uitlachen
Vanmiddag dus weer...ik loop in de stad en ze lachen me uit (van die 'dozen' die zo kortzichtig zijn als het maar kan...)..
Ik heb het gewoon negeerd maar m'n moeder liep er bij en werd behoorlijk kwaad dat 'die mutsen zoiets doen'... Hoe reageren jullie op uitgelachen worden/na roepen om bijv. je kledingstijl? |
Nee, ik word (bijna) nooit nageroepen, maar ik zie er ook niet echt extreem uit...
|
Wel vaak raar aangekeken trouwens :D
Maar dat komt meer door gedrag/gekke acties dan door kleding. |
ehh gewoon niet op reageren...kweet wel beter. K kan me dr niet zo druk om maken eigelijk. Ik vind mensen die mij uitlachen er ook totaal niet uitzien...nja ieder zijn eigen smaak....wel triest als je DAAROM iemand uitlacht/naroept...
|
ik wordt nooit nageroepen
vroeger wel omdat ik een vatje was maar nu (laatste 4/5 jaar) niet meer :) gewoon niet reageren of iemand flink in elkaar tikken... |
als ik zin heb wil ik wel eens in discussie gaan meestal laat ik het of gooi ik er een leuke kreet met betrekking tot hun (sociale) intelligentie tegen aan
|
Uhm, een arrogante blik will do. En mensen bij mij op school zeggen nu al niets meer tegen mij als ik er ietsjes 'anders' bijloop, ze zijn het gewend. Alleen sommige mensen kijken wel vaag..lachen heb ik nog nooit gemerkt, maar ik zie er ook niet onwijs opvallend uit.
|
sommige mensen vragen er wel om hoor...
dan denk je egt van loop er dan niet zo belachelijk bij... ik roep ze zelf niet na maar kan ut best begrijpen dat sommige uitlachen of na geroepen worden... |
k kreeg laatst een opmerking over me heen met iets van hond er in..die snapte ik niet zo goed, maar dat wijst dan wel weer op de hoogte van de intelligentie van die persoon (is dit nou een goede nederlandse zin..)
|
Ghehe vandaag in a'dam nog,ik zat samen met een vriendin aan het water even te genieten van de zon...lopen er 2 mensen langs gooien ze geld :D"hier!,zwervers",ik moest er echt onwijs om lachen...ik vind het jammer dat er mensen zijn die zo doen,het enige wat ik ze heb nageroepen is "denk je nou echt dat ik van dit geld kan leven?"
Ik trek me niet zoveel aan van opmerkingen maar zodra het echt te ver gaat,dan zeg ik er wat van. |
jij zag er tog altijd wel leuk uit op die foto's bij Lifestyle???
met skate kleding enzo??? of heb ik ut verkeerd??? |
gewoon...doorlopen :)
|
Neej... heb ik nooit, ik zie er ook vrij standaard uit.
Liefs, Kronkel |
Citaat:
|
Nee nooit last van..
|
Citaat:
kon me nog een foto van jouw bij een boom herinneren... of zit ik nu fout... |
Citaat:
|
"Hey Jet je haar kleurt bij je jas"
|
Ik vind als je er niet tegen kan dan moet je er niet zo bij lopen!
je hoort altijd van die "gothics" "Ik word altijd aangestaard bla bla bla" dan denk ik van: loop dan niet met je pandaberen make-up en je begrafenis jurk! |
mjah het is wel vervelend maar meestal lach ik gewoon keihard terug.
|
Citaat:
|
Ja, gewoon negeren :cool:
|
Nooit last van, misschien komt dat omdat ik normaal ben.
|
Een paar jaar terug toen werd ik heel vaak nageroepen "Heks" ofzo, omdat de jongens mij nu eenmaal lelijk vinden, Toen was mijn reactie meestal thuis huilen.
maar nu heb ik meer zelfvertrouwen en heb ik zoiets van. Als jij mij zonder mij te kennen al afkeurt dan ben ik enorm blij dat jij me niet wilt leren kennen, want dan wil ik het al ZEKER niet. |
hmmz...
vorig weekend werd ik uitgelachen door zon doos toen ik langsliep en gister op school door n hele klas :( terwijl ik nog wel vreemdere dingen heb aangehad :confused: eniewee, genegeerd want ik wist niet wat ik moest zeggen :( en toen ze voor de zoveelste keer begonnen maakte n vriendinnetjuh n opmerking tegen ze :) |
Citaat:
|
Ik word nooit uitgelachen... Als ze lachen is het omdat ze verlegen zijn :D;).
Dat was een geintje, tuurlijk. Hoewel ik nog nooit uitgelachen ben kan ik me best voorstellen dat het pijn kan doen. Soms niet (zoals jij zei, 'kortzichtige dozen', wat weten díe nou :rolleyes: )... Als ik uitgelachen word, zeg ik gewoon iets terug. Iets dat wél kwetst, omdat ze mij niet uit moeten lachen. Zoals Cem al zei, zeg gewoon iets ad-rem's of vattends terug, dan houden ze hun bek wel. Let er alleen wel op dat het niet de bedoeling is dat jij eerder als zij wat zegt (begrijp je me? Jij moet niet de eerste stoot geven). Tja, bij mij in de klas zitten ook mensen met dezelfde kleedstijl zoals veel mensen hier op het forum (ik weet het, jullie haten het, hokjes: Alto). Als die uitgelachen worden weten ze altijd wel wat te zeggen. |
nee nooit.
dit omdat er ook geen reden toe is |
ehm, ik krijg ook weleens opmerkinge. maar ik vin dat jij (dreadje) er niet echt 'schokkend' uit ziet. want ze zeiden tog iets over die band die in je haar zat/zit? hmm diez gwoon roze :confused:
|
Citaat:
kword meestal niet nageroepen of nagekeken, ik gedraag me redelijk normaal (in de zin van: ik zonder me niet af van mensen, niet in de zin van ik knuffel geen bomen, huppel niet door gangen, zet nergens 'ik roeleer' enzo.. :D) dus is er in mijn gedrag niet veel om zich aan vast te klampen. Ja, je hebt wel mensen die opmerkingen maken als 'dat moet je niet doen, dat is echt zo'n masha-actie' als het om iets doms gaat, en je blijft kortzichtige mensjes hebben die je uitmaken voor sm'er omdat je toevallig een spikekettinkje om hebt, of vragen wanneer je bent gestorven omdat je die dag toevallig in het zwart bent omdat je geen zin hebt om iets kleurigs te zoeken. maar meestal loop ik daar zo iemand toe en vraag of hij/zij eigenlijk wel een leven heeft of iets dergelijks, of ik kijk sarcastisch terug, waarna ze stil zijn. ja, of ik let er niet op, er valt toch weinig te doen. wat ik irritanter vind is als je langs zo'n groepje jongens loopt en ze beginnen je na te roepen met 'heeej schatjuuuuh wat doe je vanavond, ehh? hee! meisje! kijk ns om, uuh?' en als je dan de hoek om bent hoor je ze precies hetzelfde schreeuwen naar de volgende die langskomt. Zo ontzettend anti-feministisch vind ik dat, gatver.. en mja, verder heb je mn klas nog die soms een beetje (nogal) kinderachtig doet, maargoed. Dat ik een lelijke heks was met punkerhaar en stinkvrienden wist ik tog al :D |
nouw, ben niet zo extreem ofsow, alleen mn broeken hangen eh wat lager dan gemiddeld, en daar krijg ik veel reacties op, mensen vinden zichzelf altijd weer grappig en dan roepen ze"hee, je broek zakt af" jaja, hoog niveau..ach, ga dr verder nie op in..hoewel, soms laat ik mn broek dan echt zakken..
|
iets terugroepen is meestal niet echt slim.
dus gewoon negeren. |
Citaat:
Ik word niet zo heel vaak raar aangekeken maar als het gebeurt, in negatieve zin, kan ik alleen maar medelijden hebben met die mensen dat ze zo bekrompen zijn om alles wat 'anders' is af te keuren. :) |
Hmm.. dat heb ik eigenlijk nooit.
Jah soms roepen ze iets na als "hey, zitten jullie op hockey?", maar daar kan ik wel om lachen. Als je zo nodig apart wilt zijn, moet je ook maar accepteren dat je nageroepen word. Ga dan niet zeiken "oh, ze lachen me uit". Dat kan je toch verwachten. |
1x deej ik, toen er een gast naar me riep "mietjuhhh", mijn handje voor mijn mond, andere hem aanwijzen, en echt zow .. "WoW, JIJ ben stoer~~!!!"
hij :o ... ik liep :D weg |
Er zijn (vooral mavo) mutsen die echt gigantisch arrogant kunnen kijken met hun strakke broekjes en 30 blousjes. Ik kan even arrogant kijken hoor ookal heb ik wijde broek aan :D
Als iets me eigenlijk niet kan boeien zijn het wel die kortzichtige mensen die gaan oordelen op KLEDING :eek: |
Citaat:
Moet je me toch eens uitleggen.. |
Citaat:
|
Citaat:
I want to know... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zelf nog nooit nageroepen of uitgelachen op straat, maar kan me voorstellen dat het niet echt leuk is:(
Opzich kun je het verwachten want er zijn genoeg mensen die zo kortzichtig zijn en die jouw stijl blijkbaar zo raar vinden dat ze je uitlachen... Best trieste mensen dus waarom zou je er druk over maken? |
Over t algemeen nergens last van... jah ik woon hier in het oosten waar nogal veel boeren zitten :( en dan word ik soms wel eens nageroepen van 'hee vieze kakker' of vorig weekend 'lekker gehockeyd marie-clairrrrrrre'....laatst was ik een beetje luidruchtig aan het praten met een vriendinnetje van mij in de stad, van die kutjes 'ieeeuw komen jullie uit kakkerrrrland of zo', naja van dat soort dingen, soms lach ik erom, soms doe ik hetzelfde terug, meestal geef ik gewoon ff een arrogante blik van rot op...
Er is hier best vaak ruzie moet ik zeggen, tussen de 'kakkers' en de 'boeren', vorige week nog, toen knalde ik per ongeluk met uitgaan tegen een 'boer' op en hoppa het was weer raak...dan gaat het meteen van uuuh gore hockeyslet blablabla en ja dan krijgen ze ook echt wel een grote mond terug...en als vervolgens van beide kanten de hele groep zich er mee gaat bemoeien wordt het altijd vette ruzie en dat is echt niet tof :( Dus ja kortom ik lok het zelf nooit uit, maar mensen moeten ook niet altijd denken dat ze alles kunnen maken... Poeh lang verhaal :) |
http://www.endoria.net/upload/index.php/1607790545
Oke, niet een te beste foto, maar het eerste wat ik vond. Omgeslagen spijkerbroeken, dieselgympjes, oililysjaal, of een andere sjaal, strak shirtje, nonchi knotje, lichte make-up, bodywarmer, streepjes shirt. Ik zoek we even een betere.. |
Citaat:
|
http://www.geocities.com/pollux2mc1/domartje.jpg
Dit lijkt me wel duidelijk, evil-cherry.. toch? Het is geocities, dus de link kopieren en dan plakken in een nieuw venster. |
Citaat:
Pff.. zucht.. Esmée, help eens :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kakkers> die zien er zo uit skaters> die zien er anders uit: wijde broek, maar dan vaak wel met een polo'tje ofzo. Je ziet (tenminste bij ons op de club) haast geen leren heupriemen etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |