![]() |
wie kijkt hier naar Dr.Phil?
Ik vind het zelf ,vaak, er behulpzaam op zowel relatie gebied als het algehele wel en wee van ons breintje..
Dus een aanrader bij gebroken harten of andere zaken (hoewel niet elke aflevering hieraan besteed wordt, toch algemeen vaak behulpzaam op psychologisch gebied). Niet zeker of het hier hoort, maar is misschien een tip :) |
Als ik in een emotionele bui ben dan pak ik een wijntje, het liefst een chardonnay uit '96, en dan ga ik bij mijn moeder op schoot zitten, en lekker kijken :)
|
'k heb het een paar keer gezien, was best goed ja :)
|
Was dat niet iemand die bij Oprah zit ofzo? :confused:
(nee dus :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
[edit] Hmm, iemand was me voor :P. Is het nu nog op eigenlijk? ^_^ |
Ja kijk het wel eens, late night TV, er is meestal toch niets ander aan.
Ik vond hem leuker bij Oprah |
Citaat:
|
hee vanochtend hoorde ik ook iets over dat programma
wanneer komt het op tv en op welke zender? |
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb et een keer gezien
is wel grappug.. iemand die de waarheid verteld aan de mensen (y) ;) |
Citaat:
|
fuck!
hij is zo eruggg... hij zegt dingen die kan iedere gek bedenken |
Citaat:
hoeveel beter zou de wereld zijn als iedere gek dat idd zou kunnen bedenken :rolleyes: |
nope, het programma heeft voor mij geen toevoegende waarde.
de problemen en de oplossingen zijn te logisch om voor mij interessant te zijn. |
Citaat:
|
In goed Nederlands noemen wij zo'n kerel een open deur....
|
als ik dr zin in heb en tijd voor heb en nog niet in bed lig en dr verder nix op tv is, dan wil ik t nog wel es kijken :)
|
ik vind het grappig om te zien, maar niet meer dan dat. Hij is slechts een neiuw, slap voortvloeisel uit het samenhorigheidsgevoel van al die "domme amerikanen" zoals bij Oprah.
(ja dit is een generalisatie :p) Waarom kijken mensen zoiets uberhaupt? Ze antwoorden op de vrahen liggen zo debiel voor de hand, dat kan een kind van 5 bedenken... |
Nee, verschikkelijk programma (n)
|
nee, het is zo`n onzin. :)
|
Hij zegt inderdaad dingen die de meeste mensen zelf wel kunnen bedenken en ook wel weten, maar veel mensen ontkennen gewoon hun eigen verantwoordelijkheid. Ik denk dat hij mensen meer confronteert met wat ze onbewust al weten, maar wegstoppen, dan dat hij ze iets nieuws vertelt.
Ik kijk er wel af en toe naar. |
Hij verteld mensen dingen die ze al weten.. maar het schijnt dat je eerst jezelf voor schut moet zetten op (inter) nationale tv voordat je er ook iets aan doet.
Ik kijk wel ja. Kan ik mooi op m'n southern accent oefenen. |
Ik vind het totaal niks, die Oprah Winfrey show en die dr. Phil d'r bij. Op zich niet zo slecht, die vent, maar het is zo jammer dat hij in de Oprah Winfrey show zit. Dat vind ik zo'n achterlijk Amerikaans programma waar ze militairen uit Irak als heldne binnenhalen. Het moest wat onafhankelijker zijn. Ook gaat het steeds maar weer over die enorme vette Amerikanen, die op een of andere manier niet kunnen afvallen.
|
Wat heb ik een hekel aan die kontenkruiper. Met zijn perfecte gezicht zit ie een beetje op tv tegen mensen te vertellen wat ze anders moeten gaan doen. Dit doet ie met ontzettend veel slijmwoordenen het zijn allemaal dingen die iedereen kan bedenken.
Echt zo iemand kan ik dus geen respect opbrengen. Dom Amerikaans programma. |
als je zijn advies serieus neemt qua relatiehulp, dan ben je gek
het is echt enorme bullshit dat hij uitspreekt plus, hij's lelijk:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |