![]() |
Mysteriax2
http://www.creativepuzzels.nl/spel/speel1/mysteriax2/
daar gaan we weer well, ik ga 'n poging wagen anyway :p |
Lijkt best leuk :). Dat moet ik eens doen.. :)
|
ik kom al niet voorbij 1.1 :o
|
gaat het eens proberen
|
kom ook niet voorbij het begin.....kan in de inleiding geen vraag vinden...... :o
|
Citaat:
(je moet 1 zin heel letterlijk opvatten.) 1.2 vat ik niet atm. :) |
Citaat:
|
Ik heb iets te veel bier op om 1.2 te begrijpen denk ik. :o
|
Citaat:
|
ik geef het op... dit soort puzzels zijn niks voor mij...als ik het antwoord weet denk ik oja, maar kan er zelf niet opkomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga wel met Mysteriax 1 verder ben daar pas bij 3.1 :o En die snap ik geen eens... Hoooww... |
Citaat:
''dus als je wat invult om verder te gaan'' hierin staat het, het is 1 woord en neem t letterlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga er wel even over nadenken... heb niks voor niks een 7 voor wiskunde op me eindlijst:p |
18
|
Citaat:
hehe succes :p :cool: |
Citaat:
|
Dat zul je altijd zien...
als ik Mysteriax2 opstart, loopt m'n browser vast. :mad:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aaahh wat vervelend voor je :( Zullen we ruilen dan dat ie het bij mij niet doet? ik ben nog met 1 bezig kan jij met 2 beginnen:p |
zit bij 1.5
Dit is een zeer geheimzinnige vergelijking die ik op een van mijn reizen in Cyferopia tegen kwam. Het cijfer dat op het rode vraagteken moet komen is namelijk groter dan het groene cijfer. Toch is onmiskenbaar de onderstaande vergelijking waar als het juist wordt ingevuld. Vul in: het totaal van beide waarden links en rechts van het is-gelijk-teken, voluit geschreven. http://www.creativepuzzels.nl/spel/s...ges/puz1_4.gif |
Citaat:
|
Citaat:
En ChaOs, ik kijk daar morgen wel naar zodra ik nuchter ben. Die zinnen kan ik momenteel echt niet juist interpreteren. |
Citaat:
|
't is misschien binair. :\
|
ik zit inmiddels bij 1.2, en heb de eerste helemaal zelf gevonden (voelt zich heel erg slim nu ;)
Ik begrijp alleen de logica van de puzzel niet, maar dat komt nog wel |
Ben bij 1.2 en die ga ik later op de dag nog wel kraken, eerst maar eens naar school. :)
|
Iemand nog een tip voor mij voor 1.2? Ik las ergens de tip: denk alfanummeriek, maar dan kom ik er nog niet uit, ik zie de logica niet.
|
Inmiddels zit ik vasy op 1.4. Volgens mij heb ik wel het goede antwoord, maar hij pakt 'm niet.
|
1 9 19
5 20 25 13 24 ? hellup! :confused: |
1.2 kom ik iig wel uit, ik heb het antwoord, alleen dat driemaal snap ik niet helemaal... als ik dat dan invul, is het niet goed...
Laat maar, ik heb hem al :P |
Ik ga het ook maar eens proberen..
|
Ik stop ermee, ik snap er echt helemaal niks van :o
|
1.3 snap ik niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
1= A 2= B enz... :) |
Kan iemand mij nog even helpen met 1.4?
Edit: heb 'm al, nu 1.5 |
Citaat:
|
1.5 zit ik nog steeds bij hehe... :\
|
Citaat:
|
A I S
E T Y M X ? :confused: |
Citaat:
|
@ Wawl wil jij mij dat raadsel nog ff uitleggen? Ik heb het antwoord inmiddels maar begrijp het raadsel voor geen meter
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je van alle cijfers letters maakt, krijg je de letters van mysteriax, alleen de R niet... Vervolgens is het antwoord driemaal R, dus RRR :) |
1.4 ... volgens mij ben ik gewoon te dom voor deze puzzels :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |