![]() |
Hoe krijg ik ze weg?
ik heb van die kleine littekentjes op m'n voorhoofd....het zijn een soort hele kleine deukjes! dat komt omdat ik eerst, toen ik nog wel een last had van puistjes, altijd de korstjes eraf krabde! heeft iemand een idee hoe ik die wegkrijg...zodat mijn voorhoofd weer redelijk gaaf is!?
|
littekens kan je niet verwijderd, alleen bedekken
als het echt komt door wat jij zegt is er best een grote kans dat ze gewoon na een tijd (lees: jaartje of een paar) weggaan |
Niet inderdaad. Mijn vader heeft ze nu nog. Maar als ze niet zo groot zijn gaan ze in de loop der tijd wel weg hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Calendulan, Ambi etc zijn littekenverminderend,
misschien kan je die proberen. Krappa-olie werkt ook erg goed, kan je bij de toko halen.. (is meer voor grote littekens, van schaafwonden ed, maar goed) |
zijn dat geen waterpokken-littekens?
|
Citaat:
|
moet je naar die gast van profiler kijken daar zit het gezicht vol met putjes
|
Die heb ik ook. Dat komt doordat ik aan mijn waterpokken zat te krabbe. Soms baal ik er wel van, maar ik ben toch de enige die het opvalt.
|
ik gebruik biodermal voor de littekens op mijn been. ze zijn nu bijna helemaal verdwenen, k zie ze iig niet meer! echt aan te raden. het enige nadeel is, dat je huid er nogal vet van kan worden en er dus een kans is dat je weer puisten krijgt.
je kan t gewoon bij de drogist halen geloof ik |
ik heb ze gewoon van de waterpokku maar zolas er al gezegt werd gewoon dat spul tegen littekens opsmeren en dan gaat het vanzelf wel weg als het goed is. Ik gebruik dat spul niet vin ut nie nodig zitten tog op me arm dusse
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |