![]() |
muziek schrijven
wanneer schrijven jullie je beste nummers, lyrics of de muziek erachter enzo? was ik wel is benieuwd naar eigenlijk.
Om zelf maar te beginnen, het liefst schrijf ik mijn teksten + muziek lekker thuis op mijn kamertje na een dag werken of school, even alles uiten op mijn gitaar en af en toe een leuk nummertje schrijven. |
Wat gitaar betreft; ik speel gewoon hele ochtenden en middagen en avonden en dan komt er vanzelf wel wat goeds uit bovendrijven.
Wat schrijven betreft; wisselvallig hoor. Meestal heb ik m'n beste ideeën als ik bijvoorbeeld 's nachts in bed lig of aan het fietsen ben ofzo. |
ik schrijf teksten...
maar dat is zo wisselend wanneer ik ze schrijf of ik nou net wakker ben, of om 4 uur 's nachts ervoor wakker word.. |
ik speel gewoon een dagje op mn gitaar op de grond in mn kamer en zing erbij. Schrijf ik later in mn bed de tekst bij de muziek
|
ik zit meestal heeel erg vaak gitaar te spelen, en als er dan iets uit komt schrijf ik het op.. teksten doe ik niet meer aan, ben ik niet echt goed in...
|
k schrijf gewoon als k zin heb erin...soms 's avonds, some 's middags...als t maar goed klinkt...zolang k mijn vingers maar een beetje heb ingespeeld...
|
heb geen ritueel of route...
schrijf gewoon wat... en als het lekker klinkt met me gitaartje r bij.. dan heb ik weer een liedje... ik wou dat ik wel een route had.... dan kon ik me eens leegschrijven... zoveel binnen... zo weinig naar buiten... :( Xus |
Citaat:
|
ik schrijf tekstjes als ik me echt ergens opgefokt over voel
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |