![]() |
waar had jij onvoldoende voor bij examens?
ik voor economie 1: ik had een 4.6
verder geen onvoldoendes glukkig! |
geen onvoldoendes! laagste cijfer was en 6,5 voor scheikunde :D
|
[VWO]
Economie 1: 4,8 (stond 7,4:( ) Natuurkunde 1: 5,4 (stond 7,3:( ) |
Alleen voor geschiedenis: een 4,9.
Verder alles goed gemaakt, en daar ben ik heel trots op aangezien ik vrijwel niks heb geleerd.:o |
Citaat:
Wat een toeval, ik heb ook precies een 4,6 voor Eco 1 en da's m'n enige onvoldoende. |
Ik had een 4,9 voor Eco1, en voor Engels een 4.
Waar wat maakt het nog uit, ben toch geslaagd :D |
had een 5 voor wiskunde hoe iuk dat heb gedaan weet ik nog steeds niet en de rest voldoende en das helemaal een wonder
|
Citaat:
|
economie
wis viel mee....had 6.5 |
nix :D
|
Citaat:
|
Ik had voor Grieks een 5,1.. en voor Latijn een 4,5....
Vind ik wel een beetje jammer majaaa Over drie dagen vraagt nooit meer iemand naar je punten dus! |
Ik voor Wiskunde A 1,2 en voor Geschiedenis 2.
Voor Wiskunde A 1,2 had ik een 5,4 (0,3 hoger en ik had een 6 op mijn eindlijst gehad :mad: ). Voor Geschiedenis 2 had ik een 5,6. |
alleen voor eco; een 4,9... maar ben wel gezakt omdat ik al een 5 stond voor wis A1 endat vorig jaar heb afgesloten :mad: op naar de her...
|
Alleen een 5.1 voor Frans.
|
havo; alleen een 5,2 voor aardrijkskunde :D
|
een 4,7 voor engels, maar gelukkig nog precies een zes op mn eindlijst
|
Alleen voor economie 1,2 een 5.4. Geen zware onvoldoende dus :) Op mn eindlijst wel een 6 dus geen onvoldoendes op mn eindlijst!
|
5,1 voor engels...
kmoest een 5,4 dus was wel jammer maar goed,.. Geslaagd is geslaagd :) |
Zoals verwacht: wiskunde. Maakt niet uit, geslaagd is geslaagd! :)
|
wiskunde: 4,3 (eindcijfer 5)
economie: 5,1 (eindcijfer 6) |
na1,2 3.1 netjes:P
sk1,2 5.2 ec1 4.4 ofzo, kheb geen flauw id, die hebben ze al geschrapt van me lijst omdat ik daar anders op was gezakt en ik had al een ander keuzevak (if) afgesloten hahaha,:P:P |
een 5 voor wiskunde, de rest was voldoende :)
|
een 5,3 voor engels, had zelf een 4,7 verwacht, dus viel nog mee.
Verder alles voldoende. |
Ik heb nergens een onvoldoende voor en dat is echt een wonder. Ik had voor wiskunde een 3,1 ingecalculeerd en het werd een 6,1, echt raar. Maar wel goed raar.
|
4.8 voor latijn. foutje. nog wel 6 gemiddeld
|
nederlandsch :s
|
Tot mijn verbazing alleen voor Frans..
|
voor niks, laagste 57 voor engels, kom daardoor 0,05 punt te kort om een 7 gemiddeld te staan :mad:
|
Geen onvoldoendes :)
|
bio & wiskunde
|
engels een 4 de rest allemaal voldoendes
|
Een 3.2 voor latijn.
|
Geen onvoldoendes.
|
Wiskunde, as expected. Een 4,2 (eindcijfer 5...mn enige 5 gvd :mad: )
|
Een 4,7 voor Latijn. Maar die had ik al ingecalculeerd, had op oefenexamens ook altijd rond de 5. Stomme Livius!! :(
Maar ja (7,0+4,7):2=5,85=6 (y) :D :D :D |
geen onvoldoendes! laagste cijfer voor het cse was een 6 voor bio. maar op me eindlijst wel mooi een 7. dus ik ben tevreden!
|
[VWO]
Ik alleen een 5,2 voor Nederlands. Maar dat is natuurlijk ver beneden de maat. Evenals mijn 6.6 voor Engels, maar ok, dan had ik maar langer dan 60 min voor die examens moeten nemen. |
VWO
Vorig jaar gezakt met 3 onvoldoendes in het profiel. Dit jaar heb ik 0 onvoldoendes :) (y) |
5,2 voor Nederlands (vaag hoor)
|
4,9 voor economie 1,2
5,4 voor wiskunde A 1,2 |
geen :)
laagste cijfer was een 6.0 voor engels |
Ahum :o :o
Ik had uhm heel erg veel onvoldoendes :o Voor engels en wiskunde b1 een 4.3 Voor nederlands een 4.8 :confused: Voor scheikunde 1 een 5.2... En mijn hoogste cijfer was een 5.7 (onafgerond dus ook nog een onvoldoende :eek: ) Whoeps... lekker gemaakt die CE (n) Maar... wonder boven wonder ben ik toch geslaagd :D :) (y) |
hoor bijna niemand die op vwo een onvoldoende voor geschiedenis of aardrijkskunde hadden.. hoe zit dat? dat zijn toevallig ook mijn 2 hoogste vakken, maar is toch raar dat het vak dan eigenlijk zo makkelijk gemaakt wordt (bij ons op school in ieder geval wel)... hoe kan dat?
|
Ik had een 4,8 voor Eco1 (had een 5,2 moeten hebben voor een 5,5 gemiddeld..)
En een 5,4 voor Duits, maar nog wel een 6 afgerond. |
Geen. Laagste was wel een 5.6 op Latijn :)
|
Een 4.2 voor wiskunde A1,2, maar daar ga ik een her op doen :) Ben wel al geslaagd, dus lekker zonder zenuwen wiskunde maken :D
|
Geen, mijn laagste cijfer was een 6,9 :).
|
Een 5,1 voor wiskunde A 1,2.
|
4,5 voor Economie 1,2
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15. |