![]() |
aftrekken en warm weer
Hebben jullie dat nu ook
met zo een weer, de zon de hele dag op je lijf, kan ik me gewoon niet inhouden en moet ik me veel vaker aftrekken dan normaal. Soms wel 3 of 4 keer op een dag.... Is dat normaal? |
tsja....het is maar waar je van houd he.... :eek:
|
Dat zeggen afrikanen ook, om hun potentie te verklaren. Wij stumperige blanken leven gewoon in een verkeerd klimaat. Les africains savent bien pomper!
|
Ik heb het juist minder met dit weer. :o
|
heb ik geen last van eigenlijk
|
nee met warm weer is het al zo warm
|
ik heb dat ook hoor met watrm weer ben ik veel vaker bloedgeil dan normaal :)
|
Ik heb met dit weer veel minder. (alhoewel als het daarna regent of onweert en enorm afkoelt moet ik alles wel even inhalen)
|
ik zie er bij mezelf geen verband tussen..
(het is wel soms meer en soms minder maar das normaal..) |
ROFL :D Nee, ik heb nog geen oorzakelijk verband gemerkt tussen de temperatuur en het aantal malen dat ik per dag zijn krijg om me af te trekken :D
|
het ligt ook eerder aan het gestegen aantal zonne-uren en aan de schaars geklede dames, dan aan de temperatuur.
lijkt mij. :) |
Citaat:
|
En ik maar denken dat ik de enige was. Ja, dat verband is bij mij vrij duidelijk.
|
Citaat:
|
Jah ik heb het ook alleen is het wel kut, zit je al de zweten, en dan krijg je door het aftrekken helemaal zon plakzak :o
|
uhm nee liever niet
als het warm is dan denk ik echt van, nee, ik ga vandaag niet rukken en ook niet sexxxen, tenzij ik totaal opgewonden word door me vriendin :D |
weet niet, ben een meisje
|
Nou, in aftrekken heb ik niet per se meer zin:P:P Wel meer zin in sex en dus ook in masturberen... maar dan 's avonds alleen, als het afgekoeld is:) Ook wel logisch... was het de hele dag keiheet en dan wordt het opeens kouder... nouja, dan heb je nieuwe heetheid nodig... dus dan wordt je zelf maar keiheet:)
|
wat zeg je dat toch leuk :P
|
ja mooier weer = meer rukken :D en als het ff te warm is, een ventilator is dan wonderbaarlijk :D
|
Citaat:
|
Met zo'n warm weer is het soms lekker aftrekken..
owjah...een paar dagen geleden was het savonds nog kei warm, om 12 uur ofzo, het was donker en nog iets van 20 graden, heb ik me buiten in de tuin afgetrokken, heerlijk :P |
hehe laat jij je opgeilen door de zon of door de minirokjes met "dit weer" ik ga toch ff liever voor de minirokjes
|
Citaat:
Dit klimaat is lekker goed. Vandaar dat in Afrika zoveel AIDS is. |
Citaat:
ontopic: weer of geen weer, zin is er snel :d:o |
Ik krijg hooguit meer ruk-inspiratie van alle geile studentes met korte rokjes, maar het is niet zo dat ik door het enkele feit dat het warm is geiler word.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |