![]() |
balkenende shirts bestel topic
ok komt u maar, graag het aantal en de maten, over de prijs horen jullie nog, wordt rond de 15 euro denk ik! hangt er van af hoeveel mensen willen, hoe meer hoe goedkoper....
|
ik wil wel een M dan (1tje dus)
|
Citaat:
|
heb je er mss een voorbeeldfoto van fzow...?
(of staat ie hier al ergens...) |
Mag niet he?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
ik wil wel een L dan (1tje dus)
|
opdruk wordt wat kleiner dan op het voorbeeld...maar zo wel dus ongeveer :)
(wim wok) |
uhm.. komt er ook nog eentje van
"Cli-Ché?" :D |
hoi ik ben krizzzzZZje , en ik wil wel een S. maar dan wel ruilen voor een van mijn tekeningen die ik zal maken , ik heb namelijk niet bijster veel eypo's dus.. dank u zeer xx :P:P
|
de kleinste voor mij
|
1*L poliez
|
euhm .. emmetjuh denk ik M dus ...
|
Citaat:
|
spees ouwe ik wil er ook 1
doe maar een s, ik ben afgevallen |
Wat zijn de kosten?
Een XL-letje graag. Danny |
Voor als de PM niet aankwam:
1 XL |
zoals in de net verstuurde PM: :)
1 M 1 L erg dope :cool: |
1 xl :)
|
1x M :> (y)
|
M!
|
een m voor mij, sweet! :)
|
ok mensen, het begint ergens op te lijken, als je een shirt besteld hebt, kan je dan zo snel mogelijk 13 euro op het volgende rek. nr. storten: 9162449 onder vermelding van de gewenste maat, ik heb klein beetje ruimte voor extra shirts, dus als je nog niet besteld hebt grijp je kans nu!! gaarne voor zaterdag betalen anders kan ik het simpelweg niet betalen :) dank u allen, en jullie horen snel van me!
|
kheb ut gedaan geile joost stokhof :> (y)
|
aan wie mag ik het precies storten, joost... en dan?:P en adres?
|
aan mij jaap...:) als jullie dan ook allemaal zo vriendelijk zouden willen zijn om jullie adres even naar me te mailen timmy_turtle@hotmail.com dan weet ik dat kan ik het gelijk versturen assik t binnen heb! (y)
|
oeh ff snel geld bij elkaar spokkelen, ik ga me best doen
|
Hee Wim,
hier Lukas (van Britt, gisteren)... Kun je van die XL een L maken?! AUB |
hmm, ik heb vrijdag geld... dan stort ik 't meteen die dag wel... komt goed (y)
|
jeh, ook 1 voor mij.
goed concept, leuk uitgewerkt (y) |
Citaat:
|
done.
|
Citaat:
|
hee king heb je aad er al bij eigenlijk? :)
|
1 keer kleinste maat
s ofzo |
Citaat:
mtje :) zal het geld snel overmaken |
Ik heb over 2 weken pas weer geld, maar ik wil er wel 1....
|
ja ik wil d'r ook wel een Xl
|
Ik wil ook wel een XL ! :cool:
|
ok, voor alle mensen die besteld, hebben, echt zo snel mogelijk geld overmaken, anders gaat t gewoon echt neit door!!
|
Doe je hem ook in een soort van damesshirts?? Dus niet van die enorme t-shirts maar gewoon truitjes zeg maar...
Groetjes!! |
meneer Wok:
kwilde t net ff via internet overboeken t geld maar dan heb ik een naam en woonplaats nodig :0 dus als je die ff kan geven, thanks |
Citaat:
|
Joost Stokhof
Overschiestraat 90 1062XH amsterdam hobbies: schilderen en knutselen favoriete kleur: rood favoriete boek: ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
dOod ik ben laat heh maar ik wil er ook een pas me maar een als ik je een keer zie dan geef ik je wel wat flappen (M)
|
veel mensen hebben wel besteld maar nog niet betaald maar lieverds van me, maak alstjeblieft da geld over, ik moet een groot bedrag aan t bedrijf betalen, vind ik helemaal nie erg, maar dan heb ik wel wat geld nodig, en zonder jullie inbreng heb ik da niet!!!
xxxx wIm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |