![]() |
Populairste muziekforummer, ronde 1, dag 10
Iedereen mag 1 x stemmen (per poule dus), beste 3 van beide poules gaan door.
Geen geouwehoer hier, althans niet teveel, post alleen je stem en je uitleg. De volgende 6 zijn genomineerd voor dag 1 (Roel heeft nummers getrokken, hij kent nummers niet) Al door naar de volgende ronde: http://ufke.time2host.de/door.html Ja, vandaag 2 nieuwe poules. WELKE WELKE WELKE? DE VOLGENDE: Poule A: OPGEROTH Snees Ruby Soho Glow scala harrie84 Poule B: heropsydream ~(S-|-)2v!lL~ Sooz Queen Klazina Wok Silent Enigma Shah of Blah |
OPGEROTH, vanwege die opmerking over zn leermoment :D.
Queen Klazina Wok, heerscht :). |
1e: Snees
2e: Sooz |
Glow
Sooz |
Poule A: Glow
Poule B: ~(S-|-)2v!lL~ Alleen al om de naam (y) |
G.Lo
en Sooz |
Poule A:
OPGEROTH, iemand moet die gothics toch steunen! Poule B: ~(S-|-)2v!lL~, omdat hij nog steeds in zn nu-metal fase zit. |
pA; harrie84
pB; Sooz |
Glow
en Shah Of Blah [TSBS] representing! |
Poule A:
harrie84 Poule B: Queen Klazina Wok |
Glow en Sooz :)
hm. scala is ook wel (y) maarja :( |
Wat is A een klote poule...
Glow of harrie84... Ik kan niet kiezen... Stem ik later op. Poule B: Silent Enigma. Met de groeten van Emma Watson. |
sneez
silent enigma |
Citaat:
Poule A: Glow Poule B: ~(S-|-)2v!lL~ |
Citaat:
|
OPGEROTH
Sooz |
eeej ufke, heb je nog een kater van je 2 biertjes?
|
Citaat:
Toen ik thuis was was ik weer normaal. |
A:
Glow : lijkt me 'n aardige jongen (y) B: ~(S-|-)2v!lL~ : zomaar ;) |
Glow
Shah of Blah |
Poule A:
harrie84 Poule B: Sooz |
Citaat:
|
Ik had 2 papiertjes gepakt. Op het ene papiertje schreef ik: harrie84, op de andere schreef ik Glow.
Ik deed ze in een bak en gooide ze door elkaar waardoor ik niet meer wist wie er op welk papiertje stond. Ik pakte een van de 2 papiertjes, op dat papiertje stond harrie84. Mijn stem gaat bij deze dus naar harrie84. |
harrie84
sooz |
Citaat:
|
A: Ik twijfel tussen Glow en Scala.. ik ga voor Scala, want Glow heeft al een boel stemmen :)
B: Sooz, vanwege de broek natuurlijk :) |
hee kijk nou ik sta ertussen:P mjah niet dak er door heen kom, teveel concurrentie;)
je mag zeker niet op jezelf stemmen :P Dan stem ik op: Glow Queen Klazina Wok @pebbles, yeah:cool: |
1. Moeilijk, maar ik ga voor OPGEROTH, want die ken ik in real life. :cool:
2. Sooz |
Citaat:
|
a glow
b Shah of Blah |
Tussenstand:
Poule A: OPGEROTH - 5 snees - 4 ruby soho - 0 Glow - 10 scala - 1 harrie84 - 6 |
Citaat:
|
wel, tel maar na.
|
Poule A:
OPGEROTH Poule B: ~(S-|-)2v!lL~ de man die bewijst dat kotsen ook een kunst kan zijn. |
harrie84
eigenlijk zou ik shah of blah stemmen, maar die zie ik hier nooit meer (sorry als je er wel bent les :p) dus ik kies: sooz |
poule a: glow
poule b: silent enigma :cool: |
snees
silent enigma |
ik wou vanavond pas stemmen maar laat maar ik doe nu wel
poule 1: Harrie, Glow, Harrie, Glow.. Zucht :| Glow poule 2: Queen Klazina Wok (sooz en steve komen er vast wel door en deze wok is ook koel) |
1. Glow
2. Queen Klazina Wok |
Snees VS Glow
Moeilijk. Snees, komt altijd slim over. Glow heeft een betere muziek smaak. Hmmmz.. Ik ga toch voor Snees. Sooz VS Silent Enigma Moeilijk. Sooz is een knappe meid. Silent Enigma heeft humor. Hmmmz.. Ik ga toch voor Silent Enigma. |
Snees
Silent Enigma |
a. Ruby soho, met der mooie foto's :) (y)
b. Queen klazina wok |
a: harrie84
b: sooz |
Poule A:
OPGEROTH 6 Snees 7 Ruby Soho 1 Glow 13 scala 1 harrie84 8 Poule B: heropsydream ~(S-|-)2v!lL~ 5 Sooz 14 Queen Klazina Wok 7 Silent Enigma 7 Shah of Blah 3 |
Citaat:
Ik post straks wel een tussenstand. |
Poule A:
harrie84 Poule B: Queen Klazina Wok |
1. harrie84
2. Silent Enigma |
A: -
B: Silent Enigma |
Citaat:
|
scala
Sooz! |