![]() |
Wie mag jou altijd wakker maken?
1. Voor wat dan ook?
2. 's ochtends? 1. Niemand. 2. Niemand. Na 16 jaar begon m'n moeder in te zien dat mij 's ochtends roepen op een fiasco uitloopt dus heeft ze een wekker gekocht. (y) |
1. Iedereen met een geldige reden
2. Iedereen met een geldige reden... behalve mijn zusje :o |
Citaat:
|
1. Colin Farrell :P
2. (ook al..) iedereen met een goeie reden |
Anytime: de poezen. Zo'n zacht warm bontlijfje dat vochtig snorrend in je oor komt kriebelen met haar snorren, en dan onder het dekbed in je armen verder wil slapen. Dat is zo lief.
|
1.vriendje altijd , en andere met geldige reden
2.iedereen, maar niet te vroeg |
mijn vriendin
en smorgens? ow, dat maakt niet niet echt uit |
Citaat:
|
ik sta voor iedereen klaar, behalve voor mensen waar ik niet voor klaar sta :D , maar dat soort mensen komt niet in mijn huis, laat staan in de buurt van m'n bed, dus die maken me ook niet wakker
|
1. Voor wat dan ook?
Liever helemaal niet. Ik slaap nogal graag. (y) 2. 's ochtends? De wekker, vriendin en verder niemand. :) |
1. Voor wat dan ook?
Familie/vrienden/vriendinnen - eigenlijk bijna iedereen 2. 's ochtends? M'n wekker en verder eigenlijk ook iedereen Ik ben niet zo moeilijk.. |
1. Niemand, behalve als ik daarom vraag of als ik weet dat ik dat leuk ga vinden
2. De wekker, m'n moeder, m'n vader (als het maar wel op het goede tijdstip is), vriend etc. |
niemand!!!!!!!!! :)
|
1.&2. Iedereen die een rede heeft om mij wakker te maken, en geen zin in een klap heeft, want wanneer je me wakker maakt wanneer ik doodmoe ben of met onzin ga ik slaan ;)
|
mn vriend :)
|
- robert ten brink- staatsloterij
|
Citaat:
Dat meisje dat ik leuk vind, alleen is de vraag hoe ze mijn huissie binnen weet te komen |
Mijn vrienden/vriendinnen
Coen Josh Hartnett :) |
hmm ik ken der maar eentjuh
- friemol die mun beloofde ontbijtjuh op bed komt brengen.. - en de italiaanse ijsman :) |
Iedereen mag me altijd en overal wakker maken zolang hij of zij gezellig is en dus niet zelf last heeft van ochtendhumeur
Dus zolang ik om een geweldige, vrolijke reden wakker gemaakt word maakt het niet uit wie dat doet Als ik dan trouwens maar wel wat mag eten, want ik heb altijd ontzettende honger als ik net wakker ben :) |
Iedereen en dan vooral om te gaan zwemmen of om te zeggen dat het al vakantie is.
|
1. Niemand. M'n vriend wel, maar dan moet hij
een verdomd goede reden hebben. 2. Niemand, tenzij ik ergens moet zijn ed. En dan het liefst gewoon de wekker. |
Citaat:
|
1. Een mooi meisje :) verder niemand
2. Niemand, zelfs geen mooi meisje :p |
1. Voor wat dan ook?
Als er iets aan de hand is ofzow...Dan mag iedereen me wakker maken... 2. 's ochtends? Euhm, mn pa, anders verslaap ik me..Of mn ma, ligt eraa wie er thuis is...En anders mn vriendje.. |
Ligt eraan waar t om gaat.
|
Citaat:
|
1:ligt eraan waarvoor
2:wekker niet, maar hij doet het wel :rolleyes: |
Citaat:
|
De brandweerman, om mij te melden dat het huis in de hens staat.
|
1 m'n vriend
2 m'n vriend, m'n moeder (omdat ik anders gewoon niet wakker word). Behalve in het weekeind, dan is het voor m'n moeder ook verboden (n) . En natuurlijk mag de eigenaar van m'n lieve paardje me ook wakker maken, maar alleen voor iets belangrijks en dan wel over de telefoon (die hoef ik niet aan m'n bed :D ). |
Mijn vriend, Chris Pontius, Harrison Ford, Bam Margera, Jeff Tremaine, Mikko Panaanen.. en Johnny Knoxville heeft ook wel een lekker snoetje om tegenaan te kijken als je wakker wordt.:)
Oh, en Preston Lacy, die is schattig en zijn buik kan dan als kussen fungeren zodat ik weer verder kan slapen.:) |
1. Als er iets aan de hand is, iedereen. Verder iemand met een andere goede reden. Het hangt trouwens ook wel van het tijdstip af hoor. Oh ja, de jongen met wie ik vrijdag heb gezoend mag me ook wel wakker maken (=lekker ding! haha)
2. m´n zusje maar dat durft ze niet omdat ik weleens ochtendhumeur heb, haha. Dus ik prefereer m´n wekker want dan heb ik er minder last van :) |
helemaal niemand
|
vriendinnetjes als ze me nodig hebben :)
|
zolang het maar met een goede reden is mag iedereen me wakker maken, zonder goede reden worden dat toch heel wat minder personen
|
mn vriendin altijd :) mn moeder met een geldige reden en mn vader niet.
|
Citaat:
1. Marco, sandra, maartje en andere goede vrienden 2. Marco, of iemand die weet dat ik ergens moet zijn smorgens en me helpt het onthouden. |
Citaat:
2. Een mooi meisje wat seks wil. |
Citaat:
idem |
Niemand mag mij ALTIJD ergens voor wakker maken. Je moet wel een beetje een fatsoenlijke reden hebben. Als dat zo is zal ik het waarschijnlijk niet zo erg vinden, misschien zelfs wel leuk :) . Mensen moeten er alleen niet op rekenen dat ik ook leuk reageer, want meestal ben ik 's ochtends niet zo gezellig...
|
de wekker.
|
Citaat:
Ontopic: 1. Niemand 2. Niemand Ik heb er een godsgloeiende hekel aan als ik wakker gemaakt wordt, of het nou door een wekker is of een persoon. Als ik verliefd ben, kan ik het misschien hebben van diegene, anders kun je het beter niet wagen. |
Iedereen met een gegronde reden.
|
de brandweer
|
1. Een willekeurige vliegmaatschappij met een ticket voor een reis naar Cuba.
2. Wekker natuurlijk. |
1. M'n vriend, kindje van m'n zus en m'n hondje
2. M'n vriend met een goede reden! Mocht er iemand in de familie een ernstig ongeluk hebben gehad of zijn overleden dan natuurlijk altijd. |
Citaat:
ik neem de mannelijke versie :p ;) |
1. Mijn vriend!
2. Ik zou ook wel eens heeeeeeel graag wakker gemaakt willen worden door mijn vriend, lijkt me erg romantisch En vooral bij 2 door niemand anders. Want daar kan ik best chagrijnig van worden :) |
1. Vrienden die veel voor me betekenen
2. Vrienden die veel voor me betekenen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |