![]() |
Gedichtjes
oke, ik ga ook eens een paar gedichten op dit forum plaatsen, al durf ik bijna niet, met al die mooie gedichten hier :(
Deze gaat over mijn kat, die is aangerenden *olle Een klein bolletje pluisende haartjes grote ronde oogjes ontdeugend en speels Vier witten pootjes huppelend door de kamer mijn olle Een dik buikje vol met muisjes een glanzend vachtje zwart en wit Vier witte pootjes huppelend door de kamer mijn olle Daar lig je dan groene oogjes voor altijs gesloten Vangt muisjes in de hemel Vier witte pootjes huppelend over de wolken Mijn olle Mijn engel Ik hoop dat jullie deze wel leuk vonden, ik heb er nog meer, zal ik ze posten, of kan ik maar beter een andere hobby zoeken?? :confused: |
ik vind het heel schattig , het is niet onmiddelijk een echt top-gedicht (maar de mijne zijn da zeker nie zeh , dus troost u ;) ) maar ik vind het wel scahttig , post maar nog enkele !!
|
jah, toch denk ik dat k het maar beter bij verhalen kan houden, niet dan?
|
hey! is een kei mooi gedichtje plaats er maar meer ja en je moet der egt nie mee stoppe is egt heel mooi Zelf schrijf ik ook wel gedichte maar das vergeleken me die van jou niks ik vind em egt kei mooi!!
w |
Gewoon door blijven schrijven, ze worden vanzelf mooier. ;) Nee, het valt best mee. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |