![]() |
Children of bodom appreciaton
Nondeju wat is die band hard. Geile riffs, alle solo's zijn vet, catchy as hell en hebben met Downfall een regelrechte melodische metalklassieker op hun naam staan. Wie is down?
|
man man man..... :rolleyes: :D
|
Children of Bodom is kut met peren. Nog nooit zulke walchelijke kutzooi gehoord. Ze zouden een dikke paal in die gasten hun aars moeten rammen en tentoon moeten stellen. Ik moet er van kotsen.
|
Pfff...
Gameboymetal is niet aan mij besteed. |
Kudel ook al hier haha :)
|
Je moet wat als je je verveelt.
|
Citaat:
nee maar cob is wel leuk om even aan te horen, verder niet veel. die zanger is wel een lekker wijf trouwens |
Haha.
|
klopt, die zanger is echt een lekker ding
maargoed, nee kvind CoB nog steeds goeie band ook al moet je de muziek nie te vaak horen maar zodra ik et hoor zijn et wel meteen goeie meezingers hehe :p |
Hate crew deathroll is cool :).. verder ken ik er niet zoveel van
|
Citaat:
|
vind sommige dingen wel leuk zoals downfall,maar gewoon hun algemene geluid met die synthesisers bevalt me niet zo
|
Ik vind ze wel cool.
|
Citaat:
|
ik vind het wel leip als ik ervoor in de stemming ben
needled 24/7 is mijn favoriet |
Ik ken maar een paar nummers van ze en die drum en zang verpesten het.
|
Bodom Beach Terror :D
Nee ik kan het zeker wel aanhoren, hoewel het soms idd wat 'game boy' klinkt. |
verslaafd aan die gasten al mag die toetsanist zo nu en dan een schop onder ze hol...voor de rest perfect...nog maar 4 albums te gaan en dan heb ik ze :D
|
de solo van Downfall is uber(y)
|
haha, het is de kudol himself die me n prive bericht stuurde
|
Citaat:
|
Er zitten soms wel lekkere riffjes en soms ook solo's in, maar de muziek wordt door de vele irritante en chaotische (veel verschillende per nummer, en op stukken waar ze helemaal niet thuis horen) keyboard/synth stukjes verpest voor mij.
|
Yngwie Malmsteen met black-metal zang :p nuff said
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een puike band (y) Niet ieder nummer is even goed, ik ken ook niet ieder nummer natuurlijk, maar ik vind het koele muziek :)
Enne, tsazil: je mag die dikke paal door je eigen aarsch rammen plz. |
Ik heb die vorige CD Hatebreeder (of zo)
Maar al die nummers lijken zo op elkaar Ik luister die nieuwe CD. Bijna precies hetzelfde als Hatebreeder |
Beetje simpel allemaal. 't Klinkt te eentonig.
Maar zo HEEL af en toe is 't wel OK. |
kvind het soms wel prettig
niet zo heel vaak |
Citaat:
|
Citaat:
|
cob kan ermee door maar...
ze brengen geen variatie ofzo |
CoB is goed...ook al wordt t eentonig, die gasten weten wel hoe ze strak moeten spelen...en de leadgitarist/zanger kan echt vet goed spelen...k heb er totaal gene problemen mee, heerlijk om naar te luisteren...tenminste beter dan de meeste death/black metal, want dat vin k nog een stukje eentoniger...die mogen van mij die paal vanne tsasil eerder in hun arse stoppen...
|
Citaat:
|
Ik vind 't wel coole muziek. :cool:
|
Citaat:
|
Yngwie wint het bij mij duidelijk van COB.
|
Citaat:
|
omfg ygwie zuigt stierenballen
|
Citaat:
|
ik vind deze band echt 22 keer niets
de muziek pakt me niet, het is catchy, maar zelfde verhaal als dispatched, die hadden ook van die popmetal. En ach, die zang irriteert me, de clips die ze maken irriteren me, Alles rondom die band is vergeven met het woord: irritatie. |
Citaat:
|
ik heb het serieus nog nooit gehoord
|
Citaat:
:eek: ja nee. begrijpelijk beatles zeg je? nooit van gehoord |
Citaat:
Maar wat mis ik dan allemaal aan Yngwie. Maak me eens enthousiast en opgewonden. Rrrrrrrrrrrrrrr. |
Citaat:
|
Als je van technisch gitaarwerk en gitaarsolos houdt en je kent Yngwie niet, dan moet je je heel snel gaan schamen.
Anders maakt het niet zoveel uit. |
Citaat:
|
Je vergeet Steve Vai (die he ik live gezien)
Yngwie ik zou zeggen download 'ns wat. Ik werd er zenuwachtig van. |
Citaat:
Nou vooruit, dan gooi ik Yngwie (wat een naam zeg.. laat je dan omdopen tot Bob ofzo) wel eens door Kazaa. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |