![]() |
Wie kan ik met een privebericht om advies vragen?
Ik heb wat advies nodig en ik heb geen zin me hele verhaal bloot te leggen voor het forum.
Ik vraag me dus af of ik iemand het prive kan sturen en daarop advies krijgt. Iemand? |
stuur maar
|
Citaat:
|
stuur maar. weet niet of ik je kan helpen.
wil het wel proberen. xx |
hmmz....'t zou handig zijn als je wel een klein beetje verteld op wat voor gebied je ongeveer advies wilt, maar als ik je zou kunnen helpen wil ik dat wel hoor :)
|
Je komt zeker nooit op Seksualiteit, anders zou de term ask tante poesiefox je wel bekend zijn. Lieve Mona voor al Uw liefdes- en sex problemen.
|
Citaat:
(niet sarcastisch, gewoon veel waardering) |
Citaat:
|
heb ik ook ja......voor de zogenaamde ernstige gevallen......ik heb er vorige week nog 1 geplaatst onder de naam ....... :p
|
ik meen het trouwens serieus
*alsof dat iemand interresseert* |
mij mag je ook pme
|
Ik heb zo het vermoeden dat ze nu wel genoeg mensjes heeft waar ze privee berichtjes aan kan sturen.
Of... ze wilt uiteraard meningen gaan vergelijken, maar dan heb je natuurlijk toch weer het probleem dat meerdere/ veel mensen weten waar het om gaat en dus is het effect van privee berichtjes weer verdwenen. Mocht dit niet de redenatie zijn die je gebruikt, Look at me, dan wil ik mijzelf best bereid vinden commentaar/ opmerkingen/ tips/ trucks/ verhalen/ random tekst/ hulp te genereren voor je probleem.... dat ik dan uiteraard vanzelf wel zal merken in de vorm van een prive bericht. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bedank voor je advies deze zal ik misschien nog van toepassing gaan gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, ik heb liever niet dat je m'n inbox vervuilt met je problemen.
|
Citaat:
|
stuur maar :)
|
Citaat:
|
doe maar
|
je zult vast al genoeg adviezen gehoord hebben, maar als je nog meer wilt horen --> stuur maar door.
|
als je toch bezig ben stuur mij ook maar een kopietje! :P kwil je bes wel helpen hoor!
Luv sk8tur |
idem hierzo
|
stuur maar raak hoor..
Ik ben wel bereid om je verhaal te lezen en te kijken of ik misschien enig nuttig advies kan geven. |
En ook ik wil best helpen...
Geen idee of dat kan, maar proberen kan altijd he? :) Stuur maar door :) |
Ik wil je best helpen.. Stuur maar een berichtje dan.
|
stuur maar een PM. Ik wil je wel proberen te helpen...
|
Ik wil je ook best helpen, iedereen hier wel (y)
Stuur maar op als je wilt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |