![]() |
tattoo
ik krijg van m'n ouders een tattoo omdat k geslaagd ben. Nu wil ik het chinese teken van liefde, maar weet iemand waar ik die kan vinden?????
Ik wil hem laten zetten op mijn schouderblad, maar nu is mijn vraag wie dit al heeft en of het erg pijn doet enz.... |
http://www.chineesvertaalbureau.nl/Animaties/liefde.jpg
Veel plezier ermee, maar ìk zou er nog even over nadenken.. |
hmm...ik kan geen goede plaatjes vinden....
ik denk wel da je misschien ff naar de bieb kunt gaan en daar zijn vast wel boeken waar chinese tekens in staan!....wie weet vertrouw je erop dat je, na 1 teken gezien te hebben, zeker weet dat het de betekenis liefde heeft en het dalijk niet zo is! dus is zou als ik jou was ff goede info zoeken! |
ik denk dat er bij de tattooshop ook wel boeken liggen met duizenden van dat soort tekens en hun betekenissen erbij..
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovenstaand teken is dan ook "liefde"... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
schouderblad doet niet zo'n pijn (ik heb daar een tribal-draakje), en zeker niet als het iets kleins is. over zo'n chinees tekentje zijn ze misschien tien minuutjes bezig, 't is de moeite niet. tegen de tijd dat je het geprik gewààr wordt is het al gedaan. 't is gewoon wat irritant lawaai en een beetje geprik op je vel. 't doet heus geen pijn.
xxx |
op 29 augustus ben ik aan de beurt.....als ik terugkom van vakantie :D
|
Citaat:
Tattoeren is voor iedereen verschillend. Ik heb er 2 en niet zulke kleintjes maar omdat ik een erg gevoelige en dunne huid heb en er niet veel vet onder zit is het extra gevoelig. Ga iig naar een tattoo shop die gekeurd is door de ggd en die is aangesloten bij de ond voor tattoeëerders. Verder wat je allemaal niet mag na die tijd leggen hun allemaal uit enzo. En ik zou er goed over nadenken wat voor tattoo je wilt het is niet zomaar iets wat je als je de zin eraf hebt weer weghaalt... misschien is het een tip om te gaan kijken op tattoo.pagina.nl en eens te kijkenin een tattooshop. Bianca |
nee hoor echt geen zorgen maken een tattoo doet echt geen pijn. het is eerder een vervelend gevoel. de buitenlijntjes kunnen op sommige plaatsen wat meer voelbaar zijn dan normaal maar pijn doet het niet. en waar je dat motief kan vinden bij tattoo eddy en kortrijk. (y) heb daar een paar maanden geleden deze tribalpanter laten zetten op mijn schouderblad en heb er niks van gevoeld. het is zeer steriel gebeurd en hij is een krak in zijn werk :) [
|
hmm kweennie hoor.. ik heb er nu 3 en mn tweede was een band (hoog) om mn arm.. vooral toen die man ging tatoeeren waar mn okselhaartjes al groeien moest ik toch wel ff op me tanden bijten, en de rest van de plaatsen was ook niet echt een fijn gevoel. ik zeg altijd, "alsof ze met een mesje over je huid krassen"
kep er trouwens geen spijt van, ook al nam ik me eerste toen ik 16 was, en na de zomer neem ik de vierde (me laatste is trouwens mn avatar :D) |
maar op de arm is een andere plaats dan op het schouderblad. op plaatsen waar het weefsel dikker is voel je het heel minder. op de arm zitten namelijk de spieren en aders daardoor voel je het goed. vrouwen die een tattoo laten zetten op hun borsten zullen daar bijna niks van voelen de weefsel en vetlaag is er immers veel dikker. en als je tog nog twijfels of het een beetje pijn gaat doen dan is er het motto 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden' :)
tog vind ik dat het echt geen pijn doet :p . maar je zegt ik krijg een tattoo van mijn ouders maar ben je wel zeker dat je er een wilt? als je er een laat zetten moet je er wel 100% zeker van zijn want eenmaal erop is het voor de rest van je dagen :D . ik krijg er zeker nooit spijt van heb er lang genoeg over nagedacht :cool: :o |
Citaat:
|
aha, kijk eens aan! Ik heb m'n tribal op m'n onderrug, maar het angstzweet liep me langs m'n arm omdat ik bang was dat ik zou bewegen... :D Maar tis niet vreselijk pijnlijk als zo'n naald in je vlees boort.
Bij mij kwam die tattoo boven m'n ruggengraat, en ik verzeker je; dat voel je echt helemaal doorboren! :) Misschien dat je dat ook voelt, aangezien het op je schouderblad is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |