![]() |
Ben jij lid van een goed doel?
Ik noem bijv. een Greenpeace, Kankerbestrijding, Aidsfonds?
En dan bedoel ik niet je ouders, maar JIJzelf. |
WNF en Unicef :)
|
Warchild
|
Nee... helemaal niks
|
Nee.
|
Nee, ikzelf niet.
|
niets
|
nee.
ik ben wel donor.. telt dat ook? :o |
Nee
|
Ja, van de volgende verenigingen en stichtingen:
Greenpeace Wereld Natuur Fonds Wilhelmina Kankerbestrijdingsfonds AIDS fonds Amnesty Stichting Red de Otter :cool: |
Ik ben lid van greenpeace en koop bij me buurmeisje altijd van die dingen voor kids for animals en amnesty heb ik ook nog een tijdje wat mee gedaan en ben nu van plan lid te worden van warchild! (y)
|
nopez, van nix lid
|
ik maak elke maand €5,- over aan de Novib..donateur dus :o
|
ehm... ja, greenpeace en wnf.
|
Nou lid niet... Maar ik collecteer elk jaar voor Jantje Beton, Astmafonds en Vader Klarendag (oprichter van de eerste speeltuin in Nederland). Ik doe dus vrijwilligers werk daarvoor, maar ik doe zelf ook altijd geld erin.
|
WNF (y)
|
Lid niet maar als ik in de stad ben op zaterdag dan geef ik meestal wel wat aan het Leger des Heils, verder hadden we vroeger een Foster Parents kindje en deden we aan Greenpeace en artsen zonder grenzen maar sinds de scheiding van mn ouders doen we dat niet meer. Ik heb wel eens een warchild agenda gehad en daarvan ging een gedeelte van de opbrengst ook naar Warchild.
|
Nee... ik heb altijd een beetje het idee dat een groot deel van wat je doneert, naar die organisatie zélf gaat.
|
Neen.
|
Juist, helemaal niets. Niet van plan ook. (y)
Citaat:
|
Amnesty ;)
|
amnesty donateur...
|
Vroeger gaf ik een vaste donatie van 280 gulden per jaar aan Novib, maar toen ik mijn geld zelf nodig had ging dat over.
Wellicht dat ik dat in de toekomst weer ga doen, want Novib vind ik één van de betere 'goede' doelen. |
Natuurmonumenten en de Vogelbescherming. Als ik later een redelijke baan heb, ben ik wel van plan dat magere bestand wat uit te breiden.
|
Amnesty international.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee :o
|
zeg ik liever niet.
|
WNF en ik maak weleens wat over aan de Kankerstichting, Novib en Unicef. Soms doe ik mee aan een actie van Amnesty.
|
WNF en Proefdiervrij. Wat een bijdrage he. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |