![]() |
Met welke forummers zou jij een fotoshoot doen?
Stel, jij bent fotograaf, en mag een paar mensen van forum.scholieren.com uitkiezen om een fotoshoot mee te doen, wie zou je kiezen en wat voor shoot zou het worden?
Ik zou Bikkelvrouw en Pinkish dress kiezen voor een fotoshoot in hele klassieke, victoriaanse kleding. Ik weet niet waarom, maar volgens mij hebben ze daar wel het hoofd voor. Und du?? |
Secreet & Devotee... naakt... en eeeuh :o
|
teady*bear, dat gebeurd al, ze gaat mee voor body paint :p , en sombody special, waarvoor?????
|
Eh, Dminor en king112 :)
In ridderoutfit :cool: :rolleyes: |
Moonboy. Ehm, in strandoutfit oid? :p ;)
|
KazzZ :o
|
Denise84, voor de Sex Illustrated. :cool: ;)
|
Uhm met Quiana(pff Hot :o )
|
Met helemaal niemand. (y)
|
Met een mooi meisje van dit forum zou geen kwaad kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pinkish dress zou k ook graag in een fotoshoot willen zien!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik natuurlijk met terror koe :rolleyes: :D
en ík kan fotoshoots houden want ik heb een heel koele digicam |
Muziekvlinder en Sleeping Beauty :D
Naakt offcourse :p |
Ik heb tenminste ervaring met fotoshoots!
Tip: statief en draadontspanner. Voldoende belichting, op voldoende punten, en de juiste film. Let ook op de set. Een lelijke achtergrond verpest je hele foto. En het wordt nogal heet onder 4 bouwlampen, dus ook de fotograaf mag uit de kleren! Da's wel zo eerlijk. Digi, pff. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe niet aan foto's
|
City2000 en ...;) (wendy dus) :D
|
bloompje :p
want ik maak toch alleen maar privé foto's ;) |
@riconoscente en @terror koe:
Doe het nou gewoon eens en get it over with! Stelletje schijtebroeken.... |
Als ik de fotograaf was wilde ik sarahbressers wel eens voor de camera zetten, lijkt me leuk :) En ook een paar foto's van Sarah en Papier :)
|
riconoscente & terror koe: ik ben voor! (y) (y) (y)
|
Hermione, weet ik tenminste hoe die eruit ziet. :p
|
Citaat:
|
Vanaf dit weekend woon ik weer in Deventer
|
Ach, op zijn zoldertje is het vast ook heel gezellig shooten. Die schuine wanden geven alvast een rustige achtergrond en gelijkmatig weerkaatst licht.
Moettie wel even naar de gamma voor wat extra halvogeen lampen. Gewone gloeilampen geven echt te weinig licht. |
Vampiria
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je twee vliegen in en klap schieten, eh ,slaan. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Darkstar...
En Quiana, omdat ze altijd met brakke kwaliteit foto's loopt te smijten ;) *no offence meis* en omdat het een mooie meid is! En MoonMonkey, volgens mij worden dat óf ontzettende melige foto's, óf onwijs mooie... |
Citaat:
|
zeg poesiefox ouwe graftak
nou moet je eens ff optyfe me je kutgekoppel want nu hebt ik der schoon genoeg van! tis hier geen honniemoenkwis! |
Citaat:
als ik aan iemand gekoppeld wil worden, is het altijd nog aan jou :D |
Citaat:
"t Zijn geen trouwringen, maar ze zijn wel héél belangrijk!" O man, ik was het helemaal vergeten, die Carry Teefsen. Giga programma was dat. Zoet maar, ik doe niks meer. Jullie zoeken het maar fijn samen uit. |
met x2-Shade denk ik. Die gast en ik hebben een vreselijk verschillende denkwijze en toch zijn we het vaak wel met elkaar eens...
|
Met me spiegelbeeld natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ouwe graftak... :( Ik ben tenminste 1( één) ouwe graftak, en geen hele boom vol!) :p |
Ik weet met welke forummer ik een fotoshoot zou willen doen.... maar dat hou ik voor me..
:).. diegene weet et nu ook zelf wel.. als die dit leest! |
dreen :) (gewoon)
omdat ik nergens een foto van haar kan vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |