![]() |
speeltjes
wie heeft er hier allemaal leuke speeltjes om het een beetje spannend te maken met je vriend/vriendin of in je eentje natuurlijk? ben ik wel benieuwd naar!
|
Dat speeltje heet Mr. Gurkey :p
Wat denk jij dan? hebben we niet nodig..... :D Zoizo lekkere startpost! Als je nou zelf eens begint met wat voor zooi jij allemaal in je nachtkastje hebt liggen.... :confused: |
nou ja ik zelf niet veel hoor! in me nachtkastje ligt mijn ondergoed! wat ligt er bij jou dan wel niet?
|
Mr. Gurkey is m'n leuter in m'n broek; genoeg speelgoed voor haar en voor mij als ik alleen ben :D
Maar zijn hier niet al meer topics over geweest? We willen wel een vibo kopen misschien :p |
weet ik niet of het hier al vaker over gegaan is ben er nog niet zo lang! maar een vibo? ja die hebben wij ook gekocht vorige week!
|
En je bent hoe oud?
|
ik vind daar dus echt niks aan, mijn ex vond t helemaal geweldig :confused:
|
hoe oud ik ben? dat boeit toch niet?!
|
Ok, leeftijd boeit dan misschien niet... maar is t niet b-tje iets mis als je nu al dingen nodig hebt om t spannend te maken? :rolleyes:
|
we hebben een vibrator, maar ik vind er niks aan.
|
ja ik vind er ook niet echt veel aan is misschien beetje wennen ofzo! maar er is zeker niks mis nee is toch gewoon leuk en je zegt zelf dat jullie er ook 1 willen gaan halen!
|
heej toetjuh ;)
er wordt niet veel gereageerd he? wel jammer opzich want ben wel benieuwd :o |
Ik heb geen speeltjes:) Ja, een electrische tandenborstel, maar daar heb ik nog altijd niets mee gedaan:)
|
bus light year , van toy story, echte aanrader
|
sarah je weet niet wat je mist..
het is heerlijk :D |
Citaat:
|
kussen eroverheen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |