![]() |
[cd] Lagwagon - BLAZE
ik heb hier geen topic over gevonden..
naja.. ik heb m zelf nu n tijdje in me bezit.. ik vind m zelf toch wel het trashed niveau alleen dan rustiger.. (y) sown CD.. :) ik ben m nog lang nie beu :) |
Ik vind t persoonlijk niet erg mooi maar ze hebben wel n koele sweater! http://www.merchandtour.com/retail/lagwagon/mcnegra.jpg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
talent heeft die gast... :) |
Ik weet niet, ik moest die cd recenseren, 7.5 heb ik hem gegeven. Ik vind dat ze teveel invloeden van bad astronaut in de cd hebben zitten.
Niet verwonderlijk, als je ziet dat joey cape het hele album heeft geschreven. Maar ik mis de emotie en de bezieling van hoss, het cynisme van 'duh' en 'let's talk about feelings' de songs. Het is geen goede plaat van lagwagon, het is wel een goede punkplaat, maar geen lagwagon-kwaliteit . vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vind de zang van lagwagon gewoon irritant! kan er echt niet lang naar luisteren... |
Citaat:
|
nee ok
maar ik vind de eentonige hoogte van de zanger van lagwagon gewoon kut, mag ik :P |
Citaat:
|
Citaat:
dat ik je toestemming zeg maar heb :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd:D
|
Ik vraag me werkelijk af wie er nu nog op dat soort poppunk zit te wachten, maargoed t zal wel weer aan mij liggen. :P
|
Jonge lagwagon en nofx zijn gewoon allebei hip
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hou gewoon je bek als je er nix vanaf weet die gast heeft een strot, daar zeg je U tegen je mag vinden dat hij een irritante stem heeft, maar eentonig????? niet bepaald.... |
Citaat:
|
Vind de cd niet boeiend..jammer, lagwagon is verder best een leuke band.
|
Citaat:
nouja, dat je niet eens luisterd naar de muziek is natuurlijk in je nadeel. Lagwagon is geen poppunk... |
de nieuwste van lagwagon zuigt gewoon behoorlijk.
jammer, ik had er veel van verwacht. ennuh over nofx... de nieuwste van nofx is ook niet van zoals het geweest is. achja, iedereen wordt oud he. ennuh.. lagwagon & nofx... het klinkt nu wel allemaal zoals poppunk. |
Citaat:
Effeks is right.. maar dr blijven gelukkig nog wel genoeg frisse bandjes over :) |
Citaat:
BOEIEND! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb (afgezien van nofx oflagwagon) laatste tijd geen enkel punk album gehoord dat geniaal was.
|
de nieuwe van r kelly komt in de buurt van perfectie
|
ik vind em echt een heel stuk minder.. de nummers zijn echt ver gezocht... alsof alle inspiratie op was en alle power ook... vutloze muziek van weet ik veel wat voor bandje, maar niet lagwagon
|
Citaat:
en nog slaat dat nergens op |
Citaat:
|
Citaat:
dan moet ik hem snel maar halen dan, of niet.. |
Ik vind Lagwagon meesterlijk, en de plaat ook. punt uit
|
is wel grappig om te zien hoe iedereen op elkaar in gaat :D
|
Citaat: