![]() |
Op zoek naar antwoorden
Hmm, hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je een hele tijd naar een antwoord zoekt en als je het hebt, wens je dat je het nooit had geweten. argh. |
nee
|
jup, en dat suckt
|
Ja. Maar goed, liever een antwoord wat ik nooit
wilde weten dan eeuwige twijfel ed. |
jah ken ik
best wel irritant... maar idd ik denk dat het misschien toch beter is dan twijfel... kan je er iets mee doen... en soms bescherm ik mezelf door te zeggen dak het niet WIL weten en er dan ook niet meer naar opzoek ga maar dan gaat het toch weer knagen :( idd... argh.. |
ja, ik ken het wel enigzins, maja, beter dan die twijfel idd.
|
Ja, ik ben een tijdje geleden ergens achter gekomen en ik zou willen dat ik het niet zou weten.
|
Nee, ik wil alles weten en ik houd van alle antwoorden omdat zij de waarheid zijn, ik houd van de waarheid.
|
Citaat:
ik herken t gevoel wel je wil de antwoorden weten maar alleen als die jou aanstaan, maar ja dat gaat nou eenmaal lang niet altijd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
jup, ken dat probleem. maar uiteindelijk is het dan toch beter dat je het wel weet. *en vaak ook niet, maar dan wordt het allemaal wel heel onduidelijk*
|
ja en ik denk dat je bij sommige dingen het beter neit kan weten nee..... dan maar liever twijfefel dan die dingen te weten komen
|
Citaat:
er is wel iets gebeurd, en dat moet je ook niet vergeten, maar je moet ook niet vergeten dat alles wat gebeurt goed is, en dat het goed is omdat het is gebeurd en omdat het de waarheid is. |
Citaat:
Face the truth! |
Citaat:
|
Goede instelling Rico.
Hebben jullie wel eens, dat je een hele tijd naar een antwoord zoekt en als je het hebt ben je de vraag vergeten? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
*te verstrooid voor woorden* |
ja.
ik maak het op dit moment precies mee. |
jeps is verschrikkelijk, als je het antwoord niet weet dan kan je tenminste nog wat dromen over wat het antwoord zou zijn, maar meestal is het dan negatief zoals nu... :( :o
|
ja
|
de antwoorden die ik zoek kan ik niet vinden en dat suckt
|
jaah heb ik zeker wel eens....
aan de ene kant had ik het dan helemaal niet willen weten terwijl ik dan toch wel blij ben dat je een waarheid ergens van weet |
Citaat:
maar soms is het maar beter dat je iets weet, want anders blijf je twijfelen enzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |