![]() |
Hoe vind ik hem?
Als je een jongen zoekt, van wie je niks weet behalve hoe hij eruit ziet en wat voor schoenen hij heeft, waar moet je dan zoeken?
Waar ik al heb gezocht: - Alle CU2-pagina's van mensen uit mijn woonplaats. - Op mijn school, daar zit ie niet. - De elftal-foto's van alle voetbalverenigingen uit mijn woonplaats. - De MAVO in mijn woonplaats, die heeft mijn vriendin afgezocht, daar zit ie ook niet. Ik heb hem destijds bij de ijssalon gezien en verschillende keren op de kermis. De kermis is er nu niet meer. Er is nog één scholengemeenschap bij mij in de buurt waar ik zou kunnen gaan kijken, maar die is wel heel erg groot. Heeft er iemand een tip? Ik heb besloten dat ik nog 10 dagen mag zoeken, en dan stop ik ermee. Want het is natuurlijk best wel een uitzichtloze situatie :( . |
Ik zou het idd maar opgeven, die vind je nooit! En zelfs als je hem vind, wat dan?
|
Citaat:
Je hebt wel gelijk denk ik. |
Hey r zijn nog veeel meer kjoet boys op deze planeet!
En idd, als je m vind, wat dan? |
Citaat:
Misschien kom ik hem nog wel eens gewoon tegen. |
vergeten, de kans dat je hem ontmoet is heel erg klein + je kent hem verder niet.
|
Citaat:
|
ik had eerst ook een leuke collega, wist niks van hem behalfe zijn naam, ik neem ontslag, zie em nooit weer... Nergens :)
Maar dan een jaar na data kom ik em met mn huidige vriendje tegen in een spelletjes winken ) nu werkt ie daar :), zoeken lijkt me redelijk nutteloos maar als hij daar in je woonplaats blijft wonen kom je em vast nog wel een keertje tege |
Citaat:
|
Ik denk niet dat het wat op zal gaanl everen. Gewoon laten rusten en als je geluk hebt kom je hem ergens een keer tegen.
|
Beetje lullig als je hem over 11 dagen weer tegenkomt. Of dat je hem op de tiende dag vindt. Omdat zijn vriendin in jouw klas zit.
|
Citaat:
dan zeg ik je dit: dan was hij ook niet geinteresseerd genoeg! misschien is het waar, misschien niet maar dat moet je jezelf maar aanpraten tot je hem ooit weer ziet:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |