![]() |
Populairste muziekforummer, ronde 1, dag 11
Iedereen mag 1 x stemmen (per poule dus), beste 3 van beide poules gaan door.
Geen geouwehoer hier, althans niet teveel, post alleen je stem en je uitleg. De volgende 6 zijn genomineerd voor dag 1 (Roel heeft nummers getrokken, hij kent nummers niet) Al door naar de volgende ronde: http://ufke.time2host.de/door.html Ja, vandaag 2 nieuwe poules. WELKE WELKE WELKE? DE VOLGENDE: Poule A: Danique Framboos Wim Wok StayBeautiful SE Firefly Poule B: Rev3rend Paranoid McLaren mcsun *MiNDLeZz* Dobermann POULE C: McMotion Ulfheidin Deze 2 heren hadden eergisteren evenveel punten. Degene die vandaag de meeste stemmen krijgt van deze twee gaat door naar ronde 2. |
Wederom moeilijke keuze.
Poule A: StayBeautiful Poule B: McLaren, die heeft van allen hier de hoogste postcount. Poule C/Deathmatch: Ulfheidin |
pA; wim wok (de humor)
pB; Dobermann pC; McMotion |
Citaat:
a: wim wok b: dobermann c: ulfje |
Poule A:
Wim Wok, omdat zijn fotos met zn girlfriend roelen.. en hij zelf geloof ik ook wel.. Poule B: mcsun, hij is mooi en komt wel gaaf over.. POULE C: McMotion, lijkt me duidelijk |
Danique (emo)
Dobermann Ulfheidin |
a: firefly
b: mclaren c: mc motion |
Danique
- weet niet Mcmotion |
A: Danique
B: McLaren C: McMotion |
a: SE, vanwege de lagwagon topic
b: Paranoid, geen idee hoezo c: Ulfheidin, zie b |
Poule A:
Wim Wok Poule B: *MiNDLeZz* POULE C: Ulfheidin |
Firefly
*MiNDLeZz* McMotion |
wim wok
mcsun ulfheidin |
Danique
Mindlezz Ulfheidin |
Poule A: Danique
Poule B: *MiNDLeZz* Poule C: McMotion omdat. morgen de laatste dag en ik ben nog niet in een poule voorgekomen *emo-snik* |
A:
Danique - Emo, cool, Alkaline Trio, Terremoto Wim Wok - Geniaal, grappig, Samantha SE - Zit volgend jaar bij me op school Firefly - Raalte, aardig, wil me pijpen Hmmm... Toch maar Danique B: Paranoid C: McMotion |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wim Wok
mcsun McMotion |
A: firefly, omdat ze zo knap is
B: Doberman, omdat het ook een piemel is waar ik om kan lachen C: MCmotion, omdat hij humor heeft, maar af en toe ook een klein beetje afzeikt en hij zuipt graag mee. |
Wim Wok
Dobermann McMotion |
A.
moeilijk moeilijk.. firefly is een chick, maar wimwok is dope.. hmm chick, dope.. chick, dope, chick, dope, chope, dick.. :confused: uh sorry ik neem toch Wimmie! B. ook weer moeilijk.. mindlezz is een coole chick waar je goed mee kan blowen en spongebob kijken, maar ik heb ook een zwak voor dobermann.. Dobermann you're my mann C. Ulf shit.. ik kies alleen gosers zou ik homo zijn? |
Citaat:
niet vergeten hoi te zeggen he :) |
Poule A:
Danique; Aziaten he. Poule B: McLaren POULE C: Ulfheidin Even tussendoor he. Ben ik er al uitgestemt vorig weekend? Of ben ik nog niet aan de beurt geweest? |
Poule A:
Wim Wok (hoofd + humor) Poule B: mcsun ( de ultieme muzieksmaak) POULE C: McMotion |
Citaat:
maar je hebt gelijk, ik zie op mijnlijst dat je nog niet aan de beurt bent geweest. WAT EEN RAMP, WAT EEN RAMP. je komt nog. |
Nogmaals Ulfheidin.
|
ik doe eens gek
a: wim wok b: mcsun c: mcmotion |
a: FireFly (de enige die ik daarvan n beetje ken geloof ik)
b: *MindlezZz* (she kicks ass, en doet ook aan knollen (y) ) c: McMotion (die andere heb ik nooit zien posten :confused: ) |
Poule A:
Danique Poule B: Rev3rend POULE C: McMotion |
A. Danique
B. Mclaren C. Mcmotion |
nou die mcmotion is 1 op 1 wel erg overduidelijk een winnaar.
|
wim wok
mindlezz mcmotion :rolleyes: duh.. |
framboos
mindlez mcmotion |
Citaat:
|
Wim Wok
Dobermann Ulfheidin |
A: Wim Wok
B: McSun C: McMotion |
Standen de la tussen
(mijn Frans is erg goed vandaag) Poule A: Danique 8 Framboos 1 Wim Wok 15 StayBeautiful 1 SE 1 Firefly 5 Poule B: Rev3rend 1 Paranoid 1 McLaren 5 mcsun 6 *MiNDLeZz* 9 Dobermann 8 Poule C: McMotion 22 Ulfheidin 11 |
Paranoid heeft er twee, niet één. 1 van rodegier en een van ufke (toch?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Poule A:
Firefly sorry voor tha peepz die op mij hebben gestemd maja, niemand tipt aan Man-on! POULE C: McMotion Poule B kom ik nog op terug. |
hieperdepiep hoi! nu mag ik toch door.. ik dacht dat ik er allang uit was gekickt :)
|
A: Wim Wok
B: Dobermann |
a= SE
b= mindlezz deathmatch McMotion! |
:o :o
bedankt :) Citaat:
Wat doe ik trouwens in een muziekforummerverkiezingentopic? :D A: Wim Wok (y) B: *MiNDLeZz* , koele tjick (die mijn mopjes wèl snapt :p ) C: McMotion |
Iedereen die regelmatig hier post of in het verleden heeft gedaan en af en toe nog post is geselecteerd.
Morgen zijn de laatste 2 poules (ja rhinus, je zit daarbij). En dan maandag 1 tegen 1. 6 wedstrijden per dag. En het ziet er naar uit dat je een 2e ronde kan bereiken mevrouw manon. |
A: Wim Wok, eitje, die gast is zo doop dat er geen woorden voor zijn (ook in het echt).
B: Erg moeilijk....ik ga toch maar voor mcsun wegens kwalitatief goede posts. C: McMotion, foto's en superkewle dude :). |
wim wok
mcsun mcmotion |
Tussenstanden:
Poule A: Danique 8 Framboos 1 Wim Wok 19 StayBeautiful 1 SE 2 Firefly 6 Poule B: Rev3rend 1 Paranoid 2 McLaren 5 mcsun 8 *MiNDLeZz* 11 Dobermann 9 Poule C: McMotion 27 Ulfheidin 11 Vetgedrukt gaan door bij deze stand. Stemmen kan nog 3 kwartier. Om 12.00 zijn de laatste poules van ronde 1. Morgen begint ronde 2. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |