![]() |
film huren
ik heb wel eens zn avond dat ik denk kom laat ik es een dvdtje gaan huren maar dan zit ik altijd met het probleem welke?
kennen jullie dit probleem? wie weet er leuke om te huren? |
nu krijg je allemaal antwoorden die verschillend zijn
|
Glitter met Mariah Carey
|
heerlijk altijd die vragen waar je zo goed antwoord op kunt geven (wat voor films hou je van?); maar goed, de laatste die ik gezien heb (en die de moeite waard waren):
*Bowling for Columbine (alles al over gezegd lijkt me) *Bloodsucking freaks (aka the extreme torture show) (Lloyd Kaufman ten top) *Ichi the killer (qua ranzigheid behoorlijk overgewaardeerd, maar wel een interessante film) |
battle royale.. di emoet ik nog steeds zien! :(
|
waar hou je van?
|
Ik ben zelf nog steeds van plan om Donnie Darko te gaan huren, ga ik morgen denk ik doen.
Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort films je leuk vindt... |
Bowling for Columbine heb ik laatst gezien, aanrader van m'n broer..
Het is niet echt een film, meer een documentaire.. Maar het is wel grappig gedaan.. Ook iets om over na te denken..! |
Citaat:
|
2001: A SPACE TRAVESTY met Leslie Nielsen
BABY GENIUSES met Leo Fitzgeraldt BARB WIRE met Pamela Anderson CROSSROADS met Britney Spears GLITTER met Mariah Carey JAWS: THE REVENGE met Mario Van Peebles KAZAAM met Shaquille O'Neal SPICE WORLD met Emma Bunton Deze lijken me wel iets voor jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik (wij) huren elk weekend een DVD film... Ze houden bij de videotheek ook bij hoeveel we er al gehuurd hebben, 387 was het dacht ik, in 3 jaar tijd.
Ik sta dus elke keer te twijfelen welke film, ik heb gewoon alles al gezien, dat is soms lastig. Gelukkig komen er regelmatig nieuwe films bij. |
huur slechte c-films uit de jaren 70/80 ...kun je lachen. (y)
|
Citaat:
|
Als je van plan bent om dronken te worden of iets dergelijks neem dan gewoon een hele stomme humur film die eigenlijk helemaal niet zo grappig is, zoals Idle Hands.
|
Citaat:
en dat wou ik ff kwijt :o |
Hmz, als ik alles bij de premiere films heb gezien ga ik altijd hele droge fims huren, is ook erg leuk.
Hotshots is mijn favoriet :D Echt meesterlijk, zo lomp gewoon :):) Eneuj, oude horrorfilms zijn lachwekkend, kan je wle beter kijken als je niet nuchter bent, anders ga ik me vaak irriteren aan baggerfilms :) The house deel 2 is wel het ergst, hahaha, ow wat een slechte film :D, maar euh... ja, ik weet niet wat jij leuke films vind he. Je kan natuurlijk ook gewoon oude klassiekers halen, is ook leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |