![]() |
Website gfx-check.
|
aardig begin tom :)
maar zou je met die logo o niet juist een soort leuke menunavigatie ding kunnen maken? Ik roep maar iets. Hij staat daar (voor mij) nu maar een beetje storend op de achtergrond te staan ... keep us informed :) |
Citaat:
Met interfaces hanteer ik altijd boven/links een knoppenbalk en een "informatievlak". Of je bedoelt in flash een flitsend/technisch hoogstaand interactief geval in het logo verwerkt? Ik wou het juist een beetje statisch/standaard houden om de navigatie een beetje te besparen, ik denk dat als ik er een ingewikkeld menu in ga verwerken dat de logica er vanaf gaat en omdat ik me ook nog wil houden aan dat 640x480 ding, houd ik misschien weinig ruimte over voor informatie. Wat suggereer jij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou iig de achtergrond kleur van wit naar dat bruinige zetten, want hij laat nogal traag (iig hier) en dan is die plaatjes om dat wit niet echt... mooi...
verder leuk ontwerp... |
Citaat:
Maar mijn eerste vraag is waarom je niet gewoon op 600bij800 gaat zitten Tom. 640 vind ik iets te safe, en je ontneemt jezelf een heel stukje crea ruimte zoals je nu wel ziet :) En nee, flash hoeft niet persee. Ik zat te denken aan dat O-logo geval met de menukeuzes er in, rondgeschreven ofzo of aan de buitenkant. Beetje kompas/zonnewijzer id. zou denk ik ook meer in de algehele stijl passen dan de golflettertjes die je nu hebt. |
Citaat:
Ik ga dat idee even uitpielen, weldra zal hij te zien zijn denk ik. |
|
Ik vind 't er wel cool uitzien.
Alhoewel ik niet zo'n fan ben van dat soort pop-up-scherm-sites. |
Erg mooi, precies mijn stijl. Mooi licht, duidelijk, en overzichtelijk.
|
Citaat:
maarre kvin uhm nie echt mooi ofzow...vi het grafisch allemaal een beetje saai en futloos....tis nie egt boeiend om naar te kijken of om vaker terug te komen! duzzz.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |