![]() |
probleempje ,vanwaar kwam al dat vocht ??help
ik heb een probleempje
gister ben ik voor de 2 de keer met een jongen naar bed geweest , toen hij terug trok ,voelde ik allemaal vocht van binnen en tussen me benen ,ik vind het heel vreemd ,want hij had een condoom aan /om , nu is mijn vraag wat was dat vocht nou ??ik kwam niet klaar maar is het mogelijk dat ik zoooo nat werd ?? :confused: of kan dat niet en was het condoom dan gescheurd? :eek: help me .... :( |
Volgens mij zou het allebei kunnen. Zowel het condoom zou gescheurd kunnen zijn, als dat jij heel erg nat was. Maar heb je dan niet gecontroleerd of het gescheurd was? Dan had je al een stukje meer geweten.
|
nee het was donker ,en hij had het al weggegooit ,echt stom van me eigenlijk dat ik het niet gecontroleerd heb ,,,
|
Het hoeft op zich niet zoveel uit te maken als het condoom wel gescheurd is .. maar ik weet niet of je aan de pil bent? En anders zou ik voor de zekerheid even een testje doen.
|
ik ben niet aan de pil
vanaf welke dag kan je eenn test doen ? |
crosspost
op L&G staat er ook al een slotje :) |
mag dat niet ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damnn 38 jaar??? verveel je je niet een beetje tussen de 14- 23 jarige ???.. mogen wij jouw papa noemen??? papa van het forum.. jij weet toch ook overal wat van? *blegh*
|
Citaat:
*en wat dan nog als ik vragen mag?* Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
je kan zo net geworden zijn..
als ik kijk naar mijn dinnie is soms echt helemaal nat tussen ons |
Als je niet zeker bent, kun je wel een test doen. Die zijn het betrouwbaarst na drie weken, maar ze kunnen meteen al wel (dan weet je alleen niet zeker of de uitslag klopt, dus na een tijdje nog een test doen!).
Maar het kan best dat je zo nat was hoor:) |
Citaat:
En je doet kinderachtig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |