![]() |
Denken dat mensen je op het eerste gezicht sowieso niet mogen.
Heej,
Ik heb soms dat ik denk dat mensen mij sowieso niet mogen. Ik weet niet waarom ik dit denk, ik ben niet echt onzeker over mezelf. Ik denk het vooral bij 'dozen'. Dit klinkt vast heel belachelijk, maar je weet wel, van die stomme trutjes met een nogal laag niveau... Hoe komt het dat ik dit denk (en dat het vaak ook nog zo is hoor!), en wie heeft het ook wel eens? Liefs, Kronkel |
Is normaal, komt door ervaring..
Je hebt slechte ervaringen met dat soort mensen en daardoor voel je al aan dat je weer op dezelfde manier behandeld word.. |
Same here, ken het gevoel.
|
ik denk altijd dat mensen me niet aardig vinden. ook al ken ik ze al wel ff, of ook als ik ze nog niet zo lang ken...
|
that's me!
|
Ken het wel, hoewel niet altijd... Maja die dozen mag ik op het eerste gezicht ook al niet dus ;)
Ik heb het geluk dat ik niet perse geliefd *wil* zijn, tenminste, niet bij iedereen... |
Citaat:
|
Yup :(
|
Het lijkt wel of iedereen boos op me is vandaag. :( Dus denk ik ook dat iedereen me een trut vindt. Maar daar hebben ze ook wel reden toe.
|
Iedere dag maar ik ben ook vaak een beetje agressief
|
onzekerheid is de grote 'boosdoener'. Slechte ervaringen natuurlijk ook, maar een slechte ervaring hoeft niet altijd voor zoiets te zorgen. Waarom zou iedereen zo denken? het hangt er natuurlijk ook van af hoe je tegen mensen aan kijkt. positief of negatief.
Wat ik wel zeker weet is dat een positief zelfbeeld zorgt dat dit een stuk minder kan worden. Iedereen is cool op zijn/haar manier :) jij dus ook :) grtz N |
ik heb grote scheit aan wat mensen van mij denken.
Echt hoor, tijdje geleden niet maar nu zit in zon 'ik heb scheit aan iedereen fase'. en dat meen ik echt. Zo kwam ik laatst op school en ik had iets nieuws aan, kijkt zon wijf me aan ze zegt ik vind het niet mooi. Ik zeg dat kan he. Zegt ze 'Ja ik vind het nie tmooi dus.....' Is het jouw probleem! onderbrak ik haar. Uitgeluld.. weet je ik heb mooi scheit aan iedereen hier, als ik ga lopen denken goh wat vind die van mij en zou hij/zij mij wel aardig vinden, mensen mensen dan heb ik toch een nachtwerk aangezien ik heel veel mensen ken. Je moet niet denken wat andere van je vinden....wat jij van jezelf vind is het belangrijkst. Klaar. En ik spreek uit ervaring en heb ervan geleerd. Kijk mensen mogen het denken, hebben ze het recht op, zeggen ook, maar mij ermee lastig vallen niet. Dan hebben ze een goeie aan me en weet je waarom? Ik negeer ze gewoon, dan is de zogehete lol er zo vanaf. Leef je leven, laat je niet leven..... |
Pride and Prejudice
|
Citaat:
Ik bedoel, ik weet wat 'schijt' is, maar 'scheit' *?* :p Citaat:
|
sommige mensen beoordelen anderen op hun uiterlijk.. en mensen met een erg ander uiterlijk dan henzelf vinden ze al snel dom. marre.... dat doe jijzelf ook!!!
Citaat:
als jij anderen zo beoordeeld is het niet zo egek als ze het ook bij jou doen. verder... er is niemand in de hele wereld die iedereen aardig vind.. met sommige mensen klikt het gewoon niet en dat moet je gewoon accepteren... en soms, dan herzie je je mening.. blijkt iemand toch aardig te zijn, maar gewoon heel gesloten of onzeker |
Citaat:
|
Citaat:
|
neej dat klopt niet.. iover die stereotiepen..
als ze zo stom en dom en onaardig zijn.. waarom hebben ze dan lol.. en hebben ze vridnen>??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |