![]() |
Computer die telkens uitvalt en vervolgens niet meer aangaat..
M'n computer (niet deze dus ;)) viel gister en vandaag
een paar keer uit. Dacht eerst dat het kwam doordat ik te lang erachter zat oid, maar vanmiddag viel hij dus uit terwijl ik er niet eens 10 minuten achter zat. Probeerde 'm vervolgens weer op te starten, en dat lukte niet. Scherm en boxjes gaan wel aan, maar de computer zelf niet.. Waar kan dat aan liggen, en wat kan ik er aan doen? |
Als de wiedeweerga naar een reparateur gaan.
Heb je geen vreemde geluiden gehoord of rook gezien/geroken? De voeding kan namelijk ook opgeblazen zijn of de harde schijf. Misschien een aanval van een hacker. |
Een aanval van een hacker, right. Vast een virus in de voeding gestopt hm? :D
Nee kan aan kapotte voeding liggen, of aan een te hoge temperatuur, dat soort dingen. Laat er iemand naar kijken met een beetje verstand, die even een nieuwe voeding kan testen. Probeer ook eens de stekker eruit te halen en na 5 sec er weer in te doen, kijken of hij dan weer aan wilt. Laat sowieso iemand er naar kijken, want je moet niet te lang met kapotte voeding oid rondlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
van de stekkerbak dan), maar hij doet het nog steeds niet.. Zal vanmiddag vragen of m'n vriend oid ernaar kan kijken, aangezien mijn kennis van computers 0,0 is. :o Citaat:
Er gebeurt niets als ik op de knop druk nee.. |
Heeft niemand toevallig je voeding aan de achterkant uitgezet met 't kleine zwarte aan- en uitschakelaartje?
Heerlijk is dat, iemand zien stressen omdat de computer niet aanspringt :D |
Citaat:
Ben zelf ook weleens aardig geschrokken omdat m'n PC plotseling niks meer deed....gelukkig kwam ik vrij snel achter de oorzaak. :) |
Citaat:
|
Je ventilators gaan wel draaien? Dan is het nl. je geheugen, dat heb ik ook gehad, ff naar de reperateur
|
Een vriend van mij heeft wel eens een groot, bekend bedrijf gehackt en daar allerlei hardware voorgoed laten misfunctioneren. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |