![]() |
Tourniquet
Fantastische band, vind ik. De solo's, de drums, de zang (met de oude en de nieuwe zanger), het verveelt me nooit. Je kan goed merken dat ze door allerlei klassieke meesters zijn geinspireerd, iets wat ik meer bands aanraad. En ach ja, zo kan ik nog wel een tijdje door ratelen, ik vind het gewoon een extreem goeie band. :)
Wel vervelend dat hun cd's nauwelijks zijn te verkrijgen, ik heb er ooit eentje ergens zien liggen in één of andere uitverkoopbak bij een gaar winkeltje, maar verder niet. Owja, en die drummer, Ted Kirkpatrick, hij is echt een voorbeeld voor alle drummers. Ook één of meerdere keren tot beste drummer van het jaar verkozen (internationaal ofzo geloof ik). :cool: Meer mensen die mijn mening over Tourniquet delen, of juist helemaal niet? :P |
Goeie band,
"Wel vervelend dat hun cd's nauwelijks zijn te verkrijgen, ik heb er ooit eentje ergens zien liggen in één of andere uitverkoopbak bij een gaar winkeltje, maar verder niet." Nieuwe cd kan je kopen bij de Mediamarkt Geert :) |
hele goeie band, een van de beste. cd's kun je vinden in evangelische boekhandels die een beetje een grote cdcollectie hebben en als je geen bezwaar hebt tegen het illegaal branden :bloos: kun je ze bij de bieb halen of via een bepaald systeem over laten komen uit de bibliotheek in Rotterdam, die heeft alles
en als dat echt allemaal mislukt is: Crawl to China |
Crawl to China is (y)
Tirekicking :D |
Ik vind er eigelijk geen ruk aan.
kijke of dit vaak trg komt... |
Citaat:
|
Citaat:
The Tell-Tale Heart!!! |
Gristenhonden
|
Offtopic: Eigenlijk vind ik die Tourniquets wel een goed idee :P
http://www.stadsregio.rotterdam.nl/?ID=19300 |
Citaat:
|
Citaat:
|
christenmuziek heerscht.
en als je nou echt wijs wilt doen, noem het dan gospel en geen christenmuziek. en wat denk jij dan dat wel goeie muziek is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |