![]() |
Tiga - Hot In Herre
Tiga(van Tiga & Zyntherius) heeft z'n eigen versie van Nelly's Hot in Herre gemaakt.
Het liedje is "wel leuk", de clip vind ik leuker. Maar uhm.....kennen jullie em al? |
ja.
|
ja, k vind het ook n coole clip
|
ja ik ken het, clip is toch veel leuker dan t liedje.
|
Yep, ken 'em.
Wel :cool:. |
Tiga & Zyntherius heersen, omdat ze het eerste nummer van CD1 van de U60311 Hafentunnel Compilation mixed by Chris Liebing hebben gemaakt. :cool:
|
ik vind zowel het nummer als de clip cool
(zyntherius is trouwens beter bekend als jori hulkkonen) |
ik vind de clip niks aan
nog al flauw en het liedje vond ik zoiezo niet mooi dus... |
ik vind het kei-grappig! :D
|
Beter dan 't origineel van Nelly. Is wel een aardig nummer, maar niet heel bijzonder of zo...
|
ik vind het echt een kutnummer.
|
behoort tot een van de vreselijkste nummers die ik ooit gehoord heb...echt :rolleyes:
|
ja dit is dus echt superfantastisch!
NOT :rolleyes: |
die clip is echt goaf :cool:
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaargh
dan vind ik nelly nog beter (en serieus, dat is VAAG :eek: ) |
Citaat:
Ik vind hem wel stoer! |
Grappig maar wel beetje goedkoop om een liedje dat nog geen jaar oud is, opnieuw uit te brengen met een beat eronder.
|
Hahaha, ik vindt die clip prachtig.
50 cent, nelly .. worden gewoon gedist, net goed ! |
issewelgrappig voor een keertje
|
Citaat:
tis een kutnr en je bent gewoon iemand die zelf geen goede muziek kan maken maar gewoon iets van iemand anders jat |
Citaat:
Het is beter dan dat van Nelly maar ook weer niet all that..gaat wel maar DJ Tiga is wel Kool :cool: |
Ik vind 'm top.. heerlijke diss :>
Die Nelly is ook al zo'n drol... deze clip laat dat op een erg mooie manier zien. |
Citaat:
En heb ik geen goede muzieksmaak, waarop basseer je dat, dat ik 50 cent whack vindt ?.. suuuuuuuure.. |
kut muziek... vond 't nummer al klote toen Nelly het net uitbracht. Ik vind niet echt dat het nummer er op vooruit is gegaan
|
nee
|
Citaat:
jori is geweldig maar weer net een beetje andere muziek mensen, als hier electroclash fans zijn die van een beetje humor enzo houden in het hele gebeuren.. gaan jullie naar impulz? mis dan zeker niet het optreden van bleitstifft, je kan ze ook vinden op 3voor12 topband |
Citaat:
je kan veel zeggen en jatten van een ander is misschien inderdaad onorigineel maar leer mij tiga kennen, hij maakt wel degelijk goede muziek bovendien is hij een verdienstelijke dj... en het is gewoon een topgozer neem moby, ook geeneen nummer dat hij uitgebracht heeft heeft ie helemaal alleen bedacht, in bijna al zijn muziek zitten wel samples van oa pink floyd maar ook van angelo badalamenti (van oa de theme van twin peaks) en ga me niet vertellen dat je vind dat moby slechte muziek maakt en onorigineel is, want die jongen wordt ook door iedereen op handen gedragen als dan eens iemand een sample neemt van een jou zo geliefd hiphopdeuntje, dan maak je je ineens kwaad.. wat is dat nou.. tss ga geen nare dingen over tiga zeggen, hij heeft gewoon schijt aan nelly en dacht, kom laat ik een grapje met de man uithalen om even op bleitstifft terug te komen... zij gaan een parodie op 50cents in da club opnemen... in da pub |
ik hoor em nu voor t eerst en vind em wel wat chills hebben eigenlijk
chille beat vind alleen zijn stem lelijk haha |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |