![]() |
preutse liefde
Zou jij er tegen kunnen als je vriend/vriendin/sekspartner enorm preuts zou zijn? Iemand die seks niet echt bijzonder vindt, en liever andere dingen in de plaats zou doen. En vooral, die vlug dingen 'vies' vindt in bed, je zit aan te kijken met van die ogen "ieeew hij/zij wil weer seks, wat een vuile sloerlala".
Iemand die zich dus niet helemaal kan geven in bed, en voor wie het eigenlijk allemaal niet zo hoeft. Iemand die zich met moeite durft uit te kleden waar je bij staat. Zou je een relatie met zo iemand kunnen hebben? |
Ik zou uiteindelijk zeer gefrustreerd worden.... of zij moet veranderen
|
Urm ja.. dat had ik dus. En dat is uitgegaan. Maar ik zou het dus wel kunnen.
|
ik denk niet dat ik het zou kunnen.
Ik zou natuurlijk eerst moeite doen om die persoon te kalmeren en op z'n gemak te stellen. Maar als het zo blijft, denk ik niet dat het zou blijven duren, hoe erg ik het ook zou vinden. |
No problem.
|
Citaat:
|
Vroeger of later verkracht ik hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk t niet, ik ben zelf niet preuts, en zou er totaal niet tegen kunnen als de ander t wel zou zijn.
|
Ik vond mijn ex-vriend eigenlijk al te preuts. Hij wilde alleen een ander standje dan missionaris als dat echt noodzakelijk was (in douchehokjes is geen plaats voor missionaris en toen hij geopereerd was aan zijn schouder mocht ik boven), want eigenlijk vond hij dat maar onzin. Vaker dan twee keer per week seks vond hij ook onzin, maar gelukkig kon ik hem wel vaker overtuigen (lees: zo geil maken dat hij vergat dat hij sex overbodig vond). Met uitkleden waar ik bij was had hij niet zo'n moeite, maar wel als ik hem dan aan ging raken. Je raakt een naakt iemand alleen aan als je sex gaat hebben, maar niet zomaar even, vond hij.
Gelukkig konden wij steeds nog nét compromissen sluiten, maar bij iemand die nog preutser zou zijn zou dat niet kunnen en dat zou zeker vaak op ruzie uitlopen. Een relatie met een extreem preuts persoon zou ik dus niet eeuwenlang volhouden. |
Citaat:
|
Ik zou het niet kunnen. Ik ben opgegroeid met nudisme en ben zelf helemaal niet preuts.
trouwens: sloerlala :D Wat een woord. |
Citaat:
|
Nee, ik zou er helemaal gek van worden. Ik moet het wel kwijt kunnen hoor :)
|
Citaat:
Citaat:
ik wil dampend hete seks en liefst zo vaak mogelijk, ik wil iemand die zich absoluut nergens voor schaamt, heel open over seks kan praten en ook graag experimenteert. met minder ben ik niet tevreden. met meer misschien ook niet, maar soit. |
mijn vriendin dus ;)
ja hor, kan er mee leven |
Ja, wij meiden mogen zeggen dat we jullie jongens dan zullen verkrachten. Wat heerlijk oneerlijk is dat hier, toch.
Nou ja, ik zou het denk ik ook niet kunnen. Preuts vind ik mateloos irritant. Als hij nou gewoon zenuwachtig is over zijn uiterlijk, prima. Ik moet hem toch kunnen overtuigen dat ik hem mooi vind. Maar dat hij niks wil en doet, nou nee, bah. Dan moet ik zeker zelf alles doen, ik wil het toch echt wel 50-50 hebben. |
Eigenlijk is het vreselijk oneerlijk. Als er hier een meisje komt wat zegt dat ze nog niet zo ver met haar vriend wil, dan vinden wij allemaal datdie rotzak haar vooral niet mag dwingen en een relatie toch niet om sex draait.
Maar zelf laten we ons mooi niet sexueel op een laag pitje zetten! |
Citaat:
Als het een preutse muts is die alleen maar aan christelijke seks doet zeg ik ook dat ze zich eroverheen moet zetten. |
Nee, nooit. Ik moet een beest hebben in bed; van preuts gedoe wil ik niks weten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |