![]() |
Uit
Ongeveer anderhalve maand geleden heb ik het uitgemaakt met mijn vriendje. We hadden toen al twee jaar iets met elkaar. Ik hield echt ontzettend veel van hem. Maar ik ben zestien jaar en ik vond dat ik ook weleens met een andere jongen samen moest zijn. Mijn vriendje is twintig en heeft dus wel meerdere echte relaties gehad. Na een hele tijd praten begreep hij me eigenlijk wel. Dus hebben we enkel een tijdelijke stop zouden maken.
Eigenlijk al een week hierna ontmoette ik Jesse. En het probleem is dat ik helemaal verliefd op hem ben geworden. Ik zou hem niet kunnen missen. En het gaat hartstikke goed. Noah, mijn vorige vriendje heb ik het dus vandaag verteld. Dat was heel erg moeilijk. Maar het moeilijkste vind ik het om het aan Jesse te vertellen. Hoe vertel je in godsnaam dat je eigenlijk de laatste anderhalve maand gewoon nog een vriend had? |
weet je nou wat je wilt? je vorige vriend of die jesse? dat is natuurlijk een belangrijk punt waarover je na moet denken.
verder heb je natuurlijk niet echt een vriend gehad de laatste 1,5 maand. het is toch uit geweest? en het was toch de bedoeling dat je ervaring opliep, zeg maar? dus je was gewoon legaal bezig, om het zo maar ff te zeggen. maar ja, als je dus zeker weet dat je straks echt terug wilt bij je ex, moet je je nieuwe vriend dat wel vertellen. |
Citaat:
|
Citaat:
gewoon van dat je een ex hebt met wie je eerst de afspraak had dat jullie ooit nog eens bij elkaar zouden komen, maar dat je dat niet meer wilt omdat je zo gelukkig met je nieuwe lover bent :) vooral dat laatste natuurlijk benadrukken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |