![]() |
Wat doen jullie zo laat nog op t forum?
Gewoon een algemene vraag voor de mensen die hier zo laat nog komen.
Toevallig is t nu ook nog zaterdagavond. Vroeg t me gewoon af, viel me op dat hier nog mensen zijn tis 00.46 uur |
O ja, ik kom net van t afsutdeerfeestje van mn nichtje terug. T bier was nie t te zuipen. De wijn wel :P (overbodige informatie)
|
ehmm ik heb maandag tentamen en ik moet morgen nog studeren dus doe ik het even rustig aan.
|
Nou ja ik kan toch niet slapen...
Snap ik eigenlijk niet heb vannacht maar 6 uur geslapen (khad een examen feest) en toen 7 uur gewerkt... Maar toch niet moe... VAAG... Maarja gezellig toch al die mensen nog op het forum!! (y) |
Ja idd heel gezellig. En mn vriend ligt boven al de hele tijd te wachten in bed |:D:D
|
verslaafd aan mysteriax 2 :o
|
verslaafd aan mysteriax 2 :o
|
verslaafd aan mysteriax 1 (als ik verder kom :rolleyes: )
|
Ik ben net terug van het Festival Mundial waar onder andere Blof, Krezip en nog andere leuke artiesten optraden. Ik wilde nog heel even kijken wat er op DK te doen was en zo direct duik ik mijn bedje in. :)
|
teveel wijn ophebben.
en het te snel achter elkaar achterover geslagen hebben. |
Citaat:
|
omdat het feest waar ik naar toe ga pas om 2 uur begind.....
|
Citaat:
|
wel heeel moe zijn maar niet willen slapen en dus nog beetje op het forum rondkijken..
|
de drukke dag op de kantine nog eens doornemen :)
|
Ik voel me niet lekker en kan ook niet slapen (ja achter de pc zitten kan weer wel :p) en verder heb ik 's middags al geslapen enzo. :)
|
ik kan niet slapen
|
Toen was ik al weg :)
|
Citaat:
|
Vaak is dat dan verveling + geen zin om te slapen
|
mjah, idd ,verveling, niet kunnen slapen
|
Ik werd een keer vroeg wakker. :)
|
gewoon als ik nie kan slapen ofzo
|
Normaal ben ik hier nooit heel erg laat, ik moet voor mijn ouders op bed en de computer staat in de woonkamer..
|
Meestal ben ik hier ook niet zo erg laat. ik heb wel een computer op mn kamer, maar dan zonder internetaansluiting :(
|
Meestal forum ik niet zo laat..
|
als ze beneden al willen slapen en ik heb nog geen zin om naar bed te gaan, ga ik meestal ff forummen, tenzij er iets vreselijk boeiends op tv is (zelden)
|
Nachtploegen :cool:
Slaap proberen krijgen, interessante discussies voeren, vanalles... |
Ben hier nooit rond 1 uur, maar ik zal toch een aantal redenen geven:
- Geen zin om naar bed te gaan - Kunnen niet slapen - Computerverslaving, je BLIJFT er gewoon 8er zitten - Net terug van stappen (voor degenen die op een babytijd al naar huis gaan ;) ) - Of je gaat net stappen :D maar eerst nog ff puteren ;) - Geen zin om te stappen, omdat al je vrienden wel uit zijn, heb je niemand, dus zit je doelloos te surfen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |