![]() |
A a l i y a h
Zijn er nog Aaliyah fans in NL?? Ik lijk echt wel de enige.. :( Lijkt me leuk om iemand te leren kennen die ook van aaliyah houdt ensjow.. :D
HOLLA! |
Zijn zat mensen die haar muziek wel interessant vinden, overigens hoor ik hier niet bij. :)
|
aww Okay ;)
|
Aaliyah....
wat maatk haar muziek zo speciaal? |
Citaat:
|
Ze is dood
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus is een mooi woord
|
dochter niet.
Dochter is geen mooi woord. |
maar dochters zijn wel mooi. soms dan.
|
Citaat:
|
maar dat komt omdat ze dan moeder zijn
|
dochters worden moeders.
meestal en nooit worden moeders dochters. |
want die zijn al dochter, anders hadden ze nooit moeder kunnen worden
|
Citaat:
|
tot je dood gaat
|
en scheiden moet je toch.
van iemand. of van dit leven scheiden moet je toch |
dat weet je helemaal niet zeker
|
:d
|
Citaat:
scheiden wel. scheiden doe je. Doodgaan misschien niet. vanavond, gaat iedereen trouwens... een stukje dood. een beetje. Komt door de regen die komen zal. |
ach ja, elke nacht sterft er weer een dag
|
leven is dus overleven.
|
nee, leven is Leven
|
hoe kan je overleven.
een raar woord is dat. ik leef over. ik overleef dat. maar hoezo overleven. hoor je wel te overleven? |
ligt eraan of je dood gaat of niet. Zo niet, dan hoor je te overleven. Of dan hoor je te leven, dat ligt dan weer aan je eigen instelling.
|
alles wordt symboliek vanavond.
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen als je iets mist. mis jij iets? |
dat ligt eraan hoe je het bedoelt.
Ik mis wel iets ja |
daarom is het leven nooit compleet
je blijft maar missen en als je gelooft mis je mischien dat je compleet bent. wat mis jij |
als ik dat zou weten dan zou ik het niet zo lang missen. of misschien wel, maar dat weet ik nog niet.
|
Citaat:
Ik kom net terug van een hockey feest (:eek: ), vreemd gevoel heb ik nu. |
Citaat:
|
ik heb vannacht in een zatte bui een stuk van m'n tong afgebeten
dat is niet aan te raden en over aaliyah, wanneer timbaland voor de muziek zorgt is het meestal wel ok of zelfs goed |
Citaat:
Maare, vertel 't hele verhaal eens :). |
life.love.regret=86dagreed
the world is my distance=tsasil Life. Love. Regret. zegt: de vogels fluiten The world is my distance zegt: bij mij ook Life. Love. Regret. zegt: waarom fluiten vogels zo vroeg The world is my distance zegt: omdat de natuur fucked is Life. Love. Regret. zegt: dat ga ik even posten |
Naja, fan is een groot woord, ze was gewoon goed veelzijdig
Alle nummers die ik van haar ken, vind ik wel goed...Vooral miss u en don't know what 2 tell ya zijn mooi! |
Ik vind Aaliyah wel goed (y) niet alle nr's maar wel veel, bijv. 'Are you that somebody', 'Try Again', 'More Than A Women', 'Don't no what to tell ya'. (y)
|
ik vind het een kutwijf en ik vind het ook kut dat er nu zoveel idioten vinden dat ze om de 2 maanden een 'tribute' to alliyah moeten maken.
|
Citaat:
|
Ik vind deze muziek wel meevallen, je hebt ergere popmuziek en try again draaien ze altijd bij mijn werk in de appie heijn :P
|
Citaat:
ja, ik mag mezelf wel fan noemen denk ik... heb haar muziek een tijd geleden ontzettend veel gedraaid, heb alle cd's en vind het gewoon mooie muziek :) maar m'n smaak is wel veranderd... ik ben veel meer naar rock en hardere zooi enzo gaan luisteren, r&b/hiphop is niet écht mijn ding meer, maar er zijn artiesten waarvan ik de muziek toch nog steeds mooi vind, zoals Aaliyah & TLC bijvoorbeeld... maar ik luister er niet dagelijks meer naar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HAHAHAHAHA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|