![]() |
The Blairwitch Project 2
wie heeft hem gezien of had 'm al gezien? Wat vond je ervan? Ik was gisteren uit, dus ik heb hem opgenomen, maar moet 'm nog gaan kijken
|
vond de 1e al niet echt goed dus ja
|
GEZIEN tijdens het oppassen
alleen snapte ik er weer eens niets van, vond deel 1 ook al zo moelijk om te volgen ligt het aan mij :confused: :confused: |
Citaat:
|
Deel 1: (y) (y) (y) (y) (y)
Deel 2: (y) (y) |
ik heb alleen deel twee gezien. ik was hem aan het kijken op de pc en toen deed de pc ineens klik en toen schrok ik me dood :)
verder vond ik het wel een rare maar wel een koele film |
het ligt niet aan joui rarte kwast de ene keer zaten ze inn het bos dan weer thuis ik vind hem ookmwl eng
|
had m al gezien, maar was alles vergeten en gisteravond in slaap gevallen, niet omdat ie zo saai was hor, ik was gewoon héél moe was
|
gare kutfilm, 1 is te doop idee ook vooral, en dan komen ze met dit...een oplossing: nekschot voor de nbedenkers
|
mja, ik vond hem eigenlijk helemaal niet eng ofzo... en dat had ik wel verwacht
|
Ik vond deel 1 heel goed.
Deel 2 vond ik echt superkloteslechtfokkingmislukt. |
Het begin vond ik tergend slecht. Pas toen ze in dat huis bezig gingen met het maken van de video vond ik het interressant worden. Het einde vond ik ook tof. Alleen vraag ik me af waarom zij 3en het wel overleefden en die andere twee dood moesten van de Witch.
|
Citaat:
SPOILER!!!! het kwam er toch op neer dat de 3 die overgebleven waren iedereen hadden vermoord? De 2 mensen van hun groep en de hele andere groep. |
ik vond het echt frot
|
Ik deed het bijna in mijn broek van 1: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Deel twee had zi zijn momenten: :eek: :eek: :eek: |
deel 1 was ontzettend flauw en vaag dus ik hoef 2 niet eens te zien..
|
Citaat:
|
Wel grappig, maar geen superfilm. :)
|
Deel 1 kan lastig zijn om te begrijpen.
Deel 2 is daarentegen een stuk makkelijker mede doordat het gewoon als film gefilmd is en je dus meer ziet. Ook al zie je niet verder dan de personages. |
mensen wat is er zo lastig te begrijpen aan 1 dan???
Jah, je ziet die heks niet nee. En eigenlijk weet je ook niet wat er nou precies gebeurd en hoe ze nou dood gaan. Maar dat maakt toch niet uit. Dat is juist wat het zo goed maakt. Die mysterie. naja......dat was tenminste waarom ik hem zo goed vond. Effe over deel 1. Ik heb em een keer overdag gezien. Toen was er geen ruk aan! Een jaar later heb ik hem om 1 uur snachts met mijn 2 nichtjes op mijn kamer helemaal in het donker zitten kijken, en toen deed ik het in mijn broek :( Deel 1 vond ik iig heel erg goed (y) Deel 2 had ik voordat ik 1 had gezien in de bios gekeken, en toen vond ik em best aardig maar niet echt geweldig. Nu heb ik em weer zitten kijken, alleen, in het donker, thuis en dan is ie toch wel weer wat enger. Ik vind het vaagheid gehalte hier toch ook wel weer behoorlijk goed :p Maar ja....ik weet niet. Het is het gewoon niet helemaal. |
Jah deel een was origineel , geen top film maar het was toch wel vernieuwend.
Deel twee jaah dat is toch wel weer een dieptepunt in de geschiedenis van de Hollywood filmindustrie ! |
Ik schijn één van de weinigen te zijn die twee wél leuk vond. (Ik heb ook zo min mogelijk aan deel 1 gedacht tijdens het kijken).
De film gaat trouwens over de invloed van geweld in films op de echte wereld. |
Citaat:
|
Maar wat ik me afvraag is wat die zogenaamde Book of Shadows er mee te maken heeft? er is geen boek in voorgekomen(anders dan die van de hoofdpersonen, voor een bijdehandje dat zegt :p )
|
Citaat:
Ik moet wel toegeven dat ik dude where's my car soms zelfs grappig vond :o :p |
vond 1 echt vet goed. Was de eerste horror waar ik echt een beetje bang van was (was bijna 13 toen ik hem keek) deel 2 vond ik echt bagger gewoon echt niks aan
|
deel 1 was al supergaar, ik snap egt niet wat er eng aan was. Hij ging ook helemaal nergens over. Ik keek er egt naar uit om die te kijken, maar hij viel vies tegen (n)
deel 2 was bezig toen ikaan ut zappen was, maar khad er al geen zin in door deel 1. dus ben maar naar hollow man gaan kijken :o Nog lomper zeg die film |
deel 1 vond ik absoluut niks! dus deel 2 heb ik maar niet gekeken...wanneer wassie trouwens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deel 1 in homevideo camera perspectief bracht juist die spanning ..bij 2 was dat niet zo..ja heel eventjes...ze waren allemaal bezeten die avond..thats it
|
Citaat:
|
Blair witch Project...perfect
Blair witch 2...goed verhaal en gelukkig compleet anders dan deel 1, waardoor deel 2 niet valt te vergelijken met deel 1 en gewoon een geheel ander soort film is... |
Ik heb slechts deel 1 gezien, die ik (ondanks de goedkope prijs van de film) best leuk, en ook te volgen vond.
Deel 2 huur ik nog wel een keer ofzo. |
Citaat:
dat dacht ik al ;) |
deel 1 had ik 's nachts in mijn eentje thuis zitten kijken! Dus echt nooit meer! Ik deed het echt bijna in mijn broek en kon dus echt niet slapen! :eek:
deel 2 was heel erg uitgemolken, maar op het laatst werd ie eigenlijk pas leuk, doordat die beelden opeens anders waren, maar hij leek nu ook niet echt, zoals deel 1. |
Citaat:
|
zoooooooooooooooooooooooooooo slecht!
|
k-u-t film.
|
Citaat:
zooooooo'n achterlijke up! |
Kom er nu pas achter :bloos:
|
Citaat:
|
Ja, nu moet ik wel die belachelijke posts goedmaken die ik hier eeder gedaan heb. (n)
Kutfilm. |
ik heb m gezien toen die in de bios was... en dat was zown klein verrot minibioscoopje, en ik vond m toen eng...
|
Citaat:
snappie |
vond em echt heel eng hoor.. maar keek hem op mn 13e :D
|
heb hem uitgezet..:s
|
Best een leuke film eigenlijk, stiekem.
&Kim is cool. (y) Je moet alleen idd niet aan 1 gaan denken terwijl je kijkt, want het is gewoon een compleet andere film. |
Get ready for meneer Slottemans!!!!
*Doet de slotjespolka* Any minute now..... |
gaan we deze sl,uiten? Goh
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |