![]() |
ga je liever zonne of binnen tv kijken ?
vertel ?!? :)
|
zonnen.
|
Wat dacht je eens van leren voor een tentamen ;)
Euhm doe maar tv-kijken.. Krijg het zo warm buiten en krijg er ook nog eens zonne-blaasjes van op mijn huid.. |
ik doe het allebei wel een beetje :)
|
Zonnen, er is toch niks op tv.
Of allebei tegelijk :) |
Mwah, TV kijken doe ik sowieso steeds minder. Overigens ben ik liever buiten dan binnen, maar soms moet je toch ook leren voor tentamens en meer van dat soort dingen. Over 4 weken kan ik fulltime genieten van de zon. :)
|
Ligt er natuurlijk aan wat er op tv komt.. Maar soms combineer ik het gewoon :) Om 3 uur iets leuks op tv? Eerst ff zonnen, dan tv kijken, en dan weer zonnen.. (als ik thuis aan het zonnen ben dan natuurlijk)
Meestal kies ik trouwens wel voor zonnen.. |
Zonnend huiswerk maken..
|
Zonnen in een hangmat met een boek, mmm.
|
Ik wissel het meestal af. Af en toe even lekker in het zonnetje zitten en dan naar binnen om te computeren of televisie kijken, maar soms ben ik het in de zon zitten snel zat en dan blijf ik gewoon de hele dag binnen. :)
|
Hangt ervan af wat er op tv is... maar over het algemeen zit ik overdag liever buiten, maar dat gaat nu helaas niet: heb het veel te druk met het maken van werktstukken en dat moet op de computer, dus moet ik wel binnen blijven :s
|
zonnen en af en toe is in mijn zwembad springen :cool: Maar dat zal nog minstens 5 daagjes moeten wachten, eerst nog de laatste 4 exaampjes afleggen !
|
(y) zonnen natuurlijk! :D
|
geen van beide..........
|
liver zonnen... :cool:
|
zonnen
tenzij er echt iets is op tv (zoals vorige week roland garros. of tour de france ofzo) |
Citaat:
|
ik wissel 't een beetje af. Binnen forummen, buiten wiskunde leren voor mn her
|
ik ga liever internetten dan in de zon zitten.. telt dat ook?
|
in de zon tv kijken
|
internetten in de zon
|
Ik doe het eigenlijk allebei zelden.
|
Zonnen met een cd'tje van HIM op.(y):)
Tv kijken doe ik 's avonds wel. |
Tv kijken vind ik nooit echt leuk (behalve soaps of krimies)
Dus dan zeker zonnen :cool: |
Hmpf. Wil best in de zon zitten, maar heb nogal
last van een droge, schilferende huid ed, is dus niet echt slim. Plus dat ik moet oppassen, en een paar dingen moet afronden.. Binnen blijven dan maar. :o |
pffff zonnen? nee, dat doe ik wel onder de zonnebank:o
|
Lekker in de zon markov-matrices uitrekenen. jeej.
|
allebei een beetje, denk ik
verbranden doe ik gelukkig niet, maar erg lang in de zon zitten houd ik nooit vol.. |
Net even zonnen, maar het werd me iets te warm dus dan toch maar lekker even naar binnen :)
|
binnen met het raam open waar de zon doorheen schijnt TV kijken
|
Binnen zitten, maar eerder computeren dan TV kijken :D
Ben meer een binnenpersoon, in de zomer wil ik nog wel eens een uurtje buiten zitten (behalve op vakantie, dan ben ik bijna de hele dag buiten) maar de meeste hobby's die ik beoefen doe ik binnen. |
keb vandaag heerlijk buiten in zonnetje zitten leren.. :o
|
Ik parkeer mijn ass op een luie stoel en ga lekker in het zonnetje zitten studeren met een witbiertje voor m'n neus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zonnen maar gewoon buiten zijn als t mooi weer is.
|
Citaat:
en susan is gewoon leuk :) |
Zonnen. Tenzij er iets op tv is wat ik persee moet zien.
|
Citaat:
Maar na ééntje schakel ik ook wel over op fris :p |
Citaat:
|
TV kijken denk ik. Bij ons in de tuin zonnen is niet echt fijn. Superveel inkijk enzo. En bovendien vind ik zonnen volgens mij vrij saai, ik hou niet van lezen, dus als ik dan lig te zonnen doe ik écht niets. En ik heb trouwens de laatste tijd ook geen tijd. Overdag (als de zon schijnt) maak ik huiswerk en 's avonds schijnt de zon niet meer, maar kan ik wel TV kijken.
|
Binnen tv kijken.
|
Ligt eraan? Toen straks eerst een filmke op TV gekeken, die ik had laten opnemen, en daarna in de zon gaan liggen.
|
Ik kan niet lang in de zon blijven, dus het zal eerst wel even zonnen zijn en daarna naar binnen.
|
Citaat:
Ik moet echt op mijn stille kamertje leren. Maja, iedereen is anders he... :) |
Geen van beiden, ik ga liever zonnen...
|
Citaat:
|
zonnen is ongezond :cool:
|
TV mee naar buiten en zonnend tv kijken..
|
tv kijken. Zonnen is ontzettent slecht voor je huit. Verbranden en vooral het risico op huidkanker tussen je +30e en +50e word groter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |