![]() |
Command & Conquer GeneralS!:
http://westwood.ea.com/assets_front/btn_generals1.jpg
C&C Generals is echt een gruwelijk spel zeker online..... |
Mwah, de enige C&C die ik nog speel is Tiberian Sun. Klassieker en nog steeds een toppertje (y).
De nieuwe C&C spellen zoals Generals en Red Alert 2 (hoewel die niet echt nieuw meer is) vind ik een beetje tè. Teveel grote wapens, en mijn pc kan het vaak ook nie aan. |
Wederom een ubertopic...
|
Citaat:
|
Ik heb de moeite niet genomen om hem te kopen, zelfs niet om hem te kopiëren of down te loaden.
|
Citaat:
dat heb ik toen echt veel gespeeld. wat vind je van renegade? moet nogsteeds de echte kopen zodat ik online kan maar toch het trainen van multiplayer is gewoon grappig en als je dat dan online mag doen word het echt wel leuk... |
Citaat:
|
*edit*
|
ik vind generals een ontzettend kutspel. Ik speel wc3 online, en dat is gewoon veel beter uitgewerkt dan generals. Het kan me gewoon totaal niet boeien. Kheb nog wel originele versie ook, omdat ik zo onder de indruk was van RA2 en tiberian sun. Wil iemand de mijne kopeh?:o
|
Citaat:
De oude Red Alert en Command & Conquer waren leuk. RA2 en Tiberian Sun waren minder leuk, te weinig veranderd. Tiberian Sun was traag en had weinig units, er was niks aan. Generals is redelijk, maar ik heb het er na een maand al weer af gedonderd. |
Citaat:
wij hebben tenminste geen achterlijke "rol de aap over het bord"-spellen. (geen noemenswaardige tenminste) anyway: c&c generals is wel leuk; maar ik ben de laatste tijd meer rpg dan strategy. rts's komen toch vaak neer op: basisje bouwen; leger bouwen; je units voor je laten schieten. kheb c&c generals hier wel liggen; zeker wel een goed spel; maar ik ben een beetje uitgekeken op rts :p hoewel homeworld 2 en ground control 2 voor mij veelbelovend zijn. |
Als dit weer een flamewar wordt gaat dit topic snel dicht.
Cube: check je privéberichten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |