![]() |
Populairste muziekforummer, ronde 1, dag 12 (laatste dag)
Let op! Vandaag gaat het iets anders, Poule A heeft gewoon 6 deelnemers maar Poule B heeft er 8. Dit is omdat we anders niet goed uitkwamen bij de volgende ronde. Bij Poule A gaan gewoon de beste 3 door, bij Poule B de beste 4.
Iedereen mag 1x stemmen per poule. Geen geouwehoer hier, althans niet teveel, post alleen je stem en je uitleg. Al door naar de volgende ronde: http://ufke.time2host.de/door.html Morgen begint ronde 2. Mensen die nog niet weten hoe die ronde in z'n werk gaat: Morgen leggen we dat uit. Ja, vandaag 2 nieuwe poules. WELKE WELKE WELKE? DE VOLGENDE: Poule A: Rhinus b-z BadlyDrawnGirl Osiris Krummeltje dr martens Poule B: Static-x Pebbles punxnotdead Silveria sjaakdraakhoofd DaKonium Maypole David Dé Voor iedereen die we zijn vergeten bij het indelen van de poules: Sorry! |
Waarom maak je niet twee pouls van zeven, ipv eentje van 6 en eentje van 8? :)
A: Rhinus B: Silveria |
Citaat:
|
Citaat:
|
A: Osiris
B: DaKonium |
a. dr martens
b. static-x |
Poule A:
Rhinus, gewoon. Poule B: Static-x, waaromlachjealsikbijnastiiiiik :D:D:D:D |
Osiris
Static-X |
1. Krummeltje
2. punkxnotdead |
Rhinus
David De |
A: Krummeltje
B: Pebbles |
a krummeltje
b pebbles |
A:ik vind Osiris een mooie naam
B: Dakonium |
a rhinus
b static-x |
Krummeltje
Pebbles |
Poule A:
Rhinus, want die is grappig Poule B: Pebbles, duh, van de broek.. en dan vooral om je geduld ;) |
A: Rhinus
B: Silveria |
Poule A:
dr martens, zijn muzieksmaak en woonplaats (Zaandam), en Rhinus gaat sowieso wel door. Poule B: Maypole, anders krijgt hij geen enkele stem :D |
Krummeltje en Pebbles. Muzieksmaken om je vingers bij af te likken.
|
A:
Rhinus, want ja, wat is nou een forum zonder Rhinus? B: Pebbles, want ja, wat is nou een forum zonder Pebbles? |
Citaat:
|
Poule A:
Rhinus Poule B: Silveria |
het zijn allemaal malloten
|
rhinus
pebbles |
A: -
B: Static-X |
rhinus
dakonium! |
Osiris
Static-X |
osiris
punxnotdead |
rhinus
dakonium |
Osiris
Maypole |
Citaat:
|
Tussenstanden.
Poule A: Rhinus 14 b-z 0 BadlyDrawnGirl 0 Osiris 6 Krummeltje 5 dr martens 2 Poule B: Static-x 6 Pebbles 7 punxnotdead 3 Silveria 5 sjaakdraakhoofd 0 DaKonium 4 Maypole 2 David Dé 1 |
Krummeltje
mjah punxnotdead omdat ie mijn broertje is |
wie is sjaakdraakhoofd in godsnaam????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pA; osiris
pB; static-x (geen idee wie, maar sugarcult is cool) |
A - Rhinus
B - Pebbles |
Citaat:
|
ow ja, ik moest namens exo stemmen, of mocht:
A:Rhinus B:Silveria |
laatste dag eerste ronde, dus een beetje rule-bending.
a: een negatieve stem op Rhinus. Vervelend ventje, dus trek met mijn stem maar eentje van van zn stemmen af. b: aangezien ik nu dus op -1 zit, kan ik in deze poule 2 x stemmen en krijgen zowel Silveria als Pebbles mijn stem. ik dank u :p |
Citaat:
EN WE GAAN TOCH NIET MOEILIJK DOEN HE. Dus: silveria of pebbles? |
Citaat:
|
Dat mag dus niet, lees post boven je.
En wat hebben jullie spontaan tegen Rhinus? |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
En ik hou niet van mensen met een h in hun naam. |
Citaat:
Verwarrend. Maar je houdt dus ook niet van Ce-El-Whan en Ufkhe? |
leer lezen. ik zeg toch: laatste dag eerste ronde, dus een uitzondering mag best :p niet zo piepen allemaal.
|
nee, een negatieve stem is godverdomme NIET toegestaan.
En als ik het 2 keer zeg is het een regel. Bij deze. En ook geen bonusstemmen als je een dag niet heb gestemd, en ook geen emmer stront op een warme dag of iemands oog eruitsteken met je piemel. ok? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |