Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   ff vraagje over in bad... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=51136)

girl4you 11-04-2002 16:20

ff vraagje over in bad...

hayhay allemaal,

ik had ff een vraagje... ik zou het wel is een x in een bad willen doen , maar als je het in bad doet dan zuig je toch vacium ( sorryweet niet meer het schrijft haha) ?? is dat schadelijk ?? of doet dat pijn als hij in je komt en je zuigt vacuum mee ? mij lijkkt van wel maar weet niet zeker .... ja beetje vage vraag en vaag verhaaltje maar jah hoop dat jullie het weten ..

kissizz girly

DarkCat 11-04-2002 16:39

T schijnt dat dat kan gebeuren idd. Dat je dus in elkaar vast zit. Een stelletje dat ik ken heeft dat ooit gehad (zo hoorde ik van betrouwbare bron: "niet doorvertellen hoor" "nee joh maak je geen zorgen" :D)... Ik heb ook weleens seks gehad in een bad (jaren geleden, damn, ik lijk wel oud :o) maar toen ging er niks mis, behalve dat het allesbehalve confortabel was...

Iemand die hier meer over weet?

Cat

spacegirl 11-04-2002 17:03

bij mij nog noooooooooit gebeurd.

Kupu 11-04-2002 17:04

vacuum zuigen lijkt me sterk... dan moet het allemaal wel heel nauw sluiten :p

MP-nl 12-04-2002 13:11

Gewoon lekker op zijn "hondjes' in bad, heb je nergens last van. Of jij natuurlijk lekker bovenop, gaat ook prima. En persoonlijk nog nooit problemen gehad met "vacuum-zuigen" en niet meer kunnen loskomen. En wij doen het heel vaak in bad!

chatfreak2002 12-04-2002 13:52

Citaat:

girl4you schreef:
hayhay allemaal,

ik had ff een vraagje... ik zou het wel is een x in een bad willen doen , maar als je het in bad doet dan zuig je toch vacium ( sorryweet niet meer het schrijft haha) ?? is dat schadelijk ?? of doet dat pijn als hij in je komt en je zuigt vacuum mee ? mij lijkkt van wel maar weet niet zeker .... ja beetje vage vraag en vaag verhaaltje maar jah hoop dat jullie het weten ..

kissizz girly

alsjeblieft nie meer van die irritante kleurtjes

volgens mij is dat toch een fabeltje ofnie van dat vacuuum zuigen?

Pletterprater 12-04-2002 14:43

Citaat:

chatfreak2002 schreef:

alsjeblieft nie meer van die irritante kleurtjes

volgens mij is dat toch een fabeltje ofnie van dat vacuuum zuigen?

Vacuum zuigen komt wel degelijk voor... weet alleen niet of het risico hierop toeneemt als je het in bad gaat doen, maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Belladonna 12-04-2002 16:12

Nou kweet eigelijk niet

K zou denken van niet!

:) kus moi:)

girl4you 14-04-2002 15:58

ok thnxx allemaal ... en euh chatfreak2002 ... sorry hoor voor die kleurtjes i kwist niet dat ze zo irriterend voor je waren :rolleyes: ... mag toch wel ff wat uitproberen .. ben al een hele tijd niet meer geweest duzz dit wist ik nog niet dat het allemaal veranderd was

DaRealEvE 14-04-2002 17:08

Het lijkt mij wel lachen in bad! Alleen tis bij mij zo dat er altijd wel iemand thuis is (bij hem of bij mij) en ik denk niet dat ze het op prijs stellen dat we in bad gaan zitetn.. (mij ouders iig NIET haha)

ConnX 14-04-2002 18:22

ghegheghe....

zeeeer sterke verhalen alhier....

ally mcbeal 15-04-2002 13:28

Ik ken echt niemand die ooit in het bad in elkaar is vast komen te zitten, het lijkt mij allemaal een beetje overdreven. Ik weet alleen dat het heeel onhandig is, omdat je de hele tijd tegen de kant butst.... En dat doet best pijn ja.
Het is dus niet schadelijk (ja, tenzij je uitglijdt, die kans is dan wel weer best groot)
Hm, het is gewoon duidelijk het handigst als je een groot bad hebt, dat voorkomt de meeste risico's...

eztah 15-04-2002 14:42

Eum, maar je vagina rekt toch mee?
Dus kan je als je beweegt er wel weer uitkomen lijkt mij:confused:

saffie 15-04-2002 17:35

nou... 'n vriendin van mij vertelde ook dat het niet zo gemakkelijk ging, omdat het nogal krap was, en ook dat alles vacüum werd gezogen..
Ze zei er niet bij dat het pijn deed, dus dan zal dat ook wel niet het geval zijn geweest, dink ik.

Dusjcrib 15-04-2002 17:40

Hmz.. krap.. ja, maar vacuum zuigen nog nooit gehad.. lijkt me niet dat die kans groter wordt in bad, maar jah.. ms wel.. maar jah, echt comfortabel is in bad niet

Chimera 15-04-2002 18:10

Citaat:

eztah schreef:
Eum, maar je vagina rekt toch mee?
Dus kan je als je beweegt er wel weer uitkomen lijkt mij:confused:

Precies. Je kunt nieteens vacuum zuigen, tenzij je je piemel in een fles stopt ofzo. Een vagina is flexibel, en dus kun je er altijd wel weer uitkomen. Tis gewoon een broodje-aap verhaal wat kennelijk nogal tot de verbeelding spreekt.

Sabbath 15-04-2002 21:54

Gewoon NIET doen!!! dan moet je namelijk serieus dweilen daarna.....

Chimera 15-04-2002 21:57

Citaat:

Sabbath schreef:
Gewoon NIET doen!!! dan moet je namelijk serieus dweilen daarna.....
Pff. Prutser :D

AlmereGirl 24-04-2002 19:40

Het kan gebeuren, hoeft niet.
Voorzover ik het me kan herrineren heb ik het 1 keer in bad gedaan, geen vacuum-gezuig, dat scheelde ;)

Haal wel de dweil erbij, na de vrijpartij is het namelijk vaak een waterballet in de badkamer :D

D1984 25-04-2002 20:35

Eerdaags krijgen wij een bad thuis en ik wil het toch zeker wel uitproberen, wat de risico's ook zijn :)... Lijkt me wel moeilijk trouwens!

AMDFreak 25-04-2002 20:37

De kans is klein

Pinnemuts 25-04-2002 21:31

hihi
ik kan me echt niet voorstellen dat dat zo is, ten slotte is de "opening" niet perfect rond hé, waardoor er altijd nog lucht zal tussen zitten...

ah ja, en als je wel vast zit is dat toch best grappig, van een blunder gesproken :D

girlmetwijdebroeken 25-04-2002 21:58

uhm.. kan dat echt??
hihi
koel
njah lijkt me eigenlijk nie zo hee lkoel
wheuuuhhh
ik ga 'm maar nie posten
maar trouwns lijkt me wel mo eilijk.. waar laat je in godsnaam je benen als je boven gaat??

Triloxigen 25-04-2002 22:03

en niet te lang wachten in bad, want dan word het water koud :p

ZHAzha 26-04-2002 13:26

Citaat:

McLaren schreef:
en niet te lang wachten in bad, want dan word het water koud :p

uhmmzzz.. ik heb het welleens in bad gedaan.. nergens last van gehad.. :)

Sciza 26-04-2002 13:33

Mijn oom en tante zijn wel een keer vast komen te zitten :o
Doordat mijn tante in paniek raakte, trok ze al haar spieren samen en tja, toen werd het steeds pijnlijker. Ze moesten naar het ziekenhuis :o
Dokter had gezegt dat wanneer het gebeurd (merk je wel) moet je gewoon rustig blijven en (met een beetje hulp van een vinger) weer los komen.

Het kan dus wel, maar is niet echt heel erg. Je kan zo weer loskomen (tenzij je in paniek raakt).

phoebe4000 26-04-2002 13:51

Citaat:

spacegirl schreef:
bij mij nog noooooooooit gebeurd.
bij mij ook niet... gaat prima:rolleyes:

girl4you 26-04-2002 21:33

ok thnx allemaal :) ... ik denk dat het wel krapjes wordt als we het ooit een x gaan doen in een bad majah maakt niet uit :) ...zolang we maar lol hebbe ;)

martine17 30-04-2002 16:50

Valt reuze mee hoe krap! Als jij gewoon onder gaat liggen en je benen om hem heen slaat lukt het makkelijk. Tenminste, bij mij wel. Ik doe het bijna ieder weekend na het uitgaan (zo moeilijk te wachten tot je in bed ligt!!!), en ik we zijn nog nooit vacuüm gezogen. Als je het een beetje rustig aan doet zal dat allemaal wel mee vallen. En dan heb je ook niet zo'n troep van de badkamer gemaakt. (het scheelt natuurlijk dat zijn ouders dan altijd in de kamer ernaast liggen, dan doe je vanzelf wel rustig;) ) En na een tijdje snel uit bad, je snel afdrogen en verder in bed, das een tip.

youriw 30-04-2002 16:57

maar het klotst zou, maakt dat geen herrie, zeker als je ouders er naast liggen?

martine17 30-04-2002 17:03

Een beetje, maar als je ff oefent gaat het steeds beter. Dan weet je ongeveer welke bewegingen je wel en niet moet maken. We kunnen het nu bijna geluidloos. En het is erg opwindend, zijn natte gespierde lichaam boven me te zien. Echt iedere keer weer lekker.

youriw 30-04-2002 17:10

klinkt inderdaad lekker, bij ons is het nooit zo'n succces geweest, badkamer drijfnat, bad half leeg ... maar misschien hadden we een te klein bad :?

en misschien horen je ouders je wel maar zijn ze allang blij dat jullie het nu zo geruisloos doen :)

martine17 30-04-2002 17:33

ik hoop het toch niet. dat vind ik altijd zo irritant: ouders. volgens mij zien ze het altijd aan mijn rode wangen wat ik heb gedaan. haha:o

youriw 30-04-2002 17:36

vergeet niet, ouders zijn zelf ook jong geweest en hebben ook 'stoute' dingen uitgehaald

General Darkon 01-05-2002 10:06

nooit geprobeert
maarja, ons bad is ook niet zo groot :D

girl4you 01-05-2002 17:05

ja wij hebbe ook niet zo'n groot bad duzz ..en me vriend die heeft over 2 weken geen bad meer majah daar moge we toch niet naar bove duzz hehe ..majah nu moet nog een x de kans kome dat ik het een x in bad kan doen .. want me ouders zijn niet zo vaak allebij weg en me zus ook niet :( majah we zien wel :D

Seilenna 02-05-2002 14:42

nou, in bad vind ik de lekkerste plek waar je het kunt doen!Vooral in ons supergrote bubbelbad!:D Neh, was dat maar zo. Maar ja..ik vin het wel lache..lig je daar met je beentjes in de lucht...het het klotst gigantisch...dat is wel leuk! En wat maakt het uit, dat water wat er over heen gaat, komop zeg, een beetje dweilen das toch niet zo erg! enne...ik ben eenbeetje afgedwaald geloof ik want het ging over vacuum toch. Nou daar heb ik nog nooit last van gehad zo als iedereen hier! Gelukkig maar want dat lijkt me echt te pijnlijk voor woorden!:eek:

MissBi@tch 31-05-2002 17:16

is onzin volgens mij kep t nog nooit in bad gedaan alleen in de douche (staand) das echt heeeel lekker kwil ook nog een keer lekker in bad sexen :D mar dat vaccuum is onzin hoor!

-Meisje- 31-05-2002 17:34

Kheb geen last gehad van vacuum in het zwembad en douche...

Pink panter 31-05-2002 18:59

in bad had ik nie veel ruimte kon ik me nog wel herinneren.. :(

MissBi@tch 01-06-2002 03:39

Citaat:

Pink panter schreef:
in bad had ik nie veel ruimte kon ik me nog wel herinneren.. :(
ja dat lijkt me ook minder ja

Steve Le Irwkin 01-06-2002 17:38

hoe zit dat dan met zeewater? iemanmd ervaring?

Suusjuh 01-06-2002 17:46

Citaat:

Steve Le Irwkin schreef:

nou neej nog nooit uitgeprobeerd maar het lijkt me igg ook niet zo lekker. Je zult maar een wondje hebben ofzow...lekker pijnlijk :( :p

Chimera 01-06-2002 20:55

Citaat:

Steve Le Irwkin schreef:
Gaat schuren schijnt het, maar ben nog wel van plan het een keer uit te proberen.

En inderdaad, ga niet vlak van te voren je bikinilijn bijwerken ofzo ;)

guinevieve juniper 02-06-2002 00:26

ik vind het niks , het doet alleen maar pijn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.