![]() |
Carmageddon TDR, waarom?
Bij mij doen de cheats het niet? kan dat eraan liggen dat het een twilight is?
|
*Joepie weer een topic wat nergens over gaat*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moet ze precies tikken zoals ze er staan. Dus met hoofdletters en alle andere fratsen.
|
Citaat:
|
ik heb veel gehoord van twilight dat ze alles eruitslopen, maar het lijkt me sterk dat ze in de source de cheats hebben uitgeschakeld, daarbij scheelt dat geeneens veel ruimte ;)
heb je wel goede versies? werkt geen eknele code? heb je caps aan? moet je niet in hoofdmenu typen ofzo heb je wel de codes voor de juiste versie van je spel |
je moet het ook met een bepaalde snelheid intikken denk ik(was bij deel2 wel zo) niet te snel, maar ook neit te langzaam.
Je moet de codes eigelijk uit je kop kennen om het snel genoeg te doen. |
Citaat:
|
nee, aan de snelheid ligt het niet, want als je op ~ klikt dan krijg je gewoon het chat scherm, en daar moeten de codes ingevult worden.. :confused:
|
Staat er misschien nog iets bruikbaars hiertussen?
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/28877.html |
volgens mij is twilight niet echt legaal....
verder weet ik het ook niet! |
Citaat:
|
ALTIJD op www.gamefaqs.com kijken ;)
|
oh ja.. en ik doe hier dan nog maar een vraag ( :rolleyes: )
waarom verschijnen er geen servers als ik online wil gaan spelen? die moeten toch gewoon verschijnen??? :confused: |
Carmageddon TDR, waarom... heb je dit spel ooit aangeschaft???
|
Citaat:
Staat er nog iets daarover op de homepage? Ik dacht namelijk dat dat spel flink geflopt was, misschien hebben ze daarom maar de online functie gekilled omdat er te weinig belangstelling was. En gefeliciteerd :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |