![]() |
Tennistoernooi Rosmalen
Loting heeft plaatsgevonden:
Zondag om 13.00 uur vond de loting plaats. Als speciale gasten waren Sjeng Schalken en Michaela Krajicek aanwezig. De loting begon met een slecht bericht. Marat Safin moest vanwege een polsblessure op het laatste moment afzeggen. Als vervanger speelt de nummer 10 van de wereld, Jiri Novak. De Tjech lootte in de 1e ronde Melzer. De winnaar van vorig jaar, Sjeng Schalken, speelt tegen Portas. Loting overige Nederlanders Mutis (79) - Krajicek Verkerk - Burgsmuller (90) Van Scheppingen - Lopez (126) Hemmes - Clement (55) Acasuso (94) - Van Lottum Beck (93) - Sluiter tussen haakjes staan de Champions Race ranking van de Nederlandse tegenstanders. Maargoed die ranking wil niet ZOveel zeggen.. Jammer van Safin. Reacties op de loting en de tegenstanders? |
Ik denk dat Krajicek, Verkerk, Schalken, en Sluiter toch wel in staat zijn om de 2e ronde te bereiken als je hun tegenstanders ziet. Schalken krijgt het 't zwaarste tegen Portas, denk ik. Tsjah, van Lottum en Hemmes.. van Hemmes weet ik niet wat zijn kwaliteiten zijn, en van Lottum moet het toch wel gaan redden. En van Dennis van Scheppingen weet ik niet wat zijn niveau is, en denk dat hij het af gaat leggen tegen Lopez.
Jammer dat Marat Safin gedwongen af heeft moeten melden, ik zag hem toch wel als een van de potentiële kanshebbers. Laten we hopen op een succesvol toernooi voor de Nederlanders, chauvinisme ten top. ;) |
Schalken in halve finale, 7-5 6-4 winst over Tommy Robredo :cool:
|
Jammer dat Verkerk er al zo snel uitlag.....hij speelde toch niet slecht....
|
We krijgen opnieuw een Belgische finale! Na de moeilijke kwartfinale tegen Pisnik kende Kim Clijsters in de halve finale van Rosmalen weinig problemen met de Duitse Rittner. Justine Henin-Hardenne had drie sets nodig tegen de Russin Petrova.
Justine Henin-Hardenne maakte het Belgische feest compleet. Toch had Juju flink wat moeite om de finale te bereiken. De Russin Nadia Petrova maakte het haar in de eerste twee sets bijzonder lastig en bracht de Waalse op de rand van de uitschakeling. joepie :p Morgen om 12h dus op Belgie 2 kijken ;) |
Henin geeft op :(
|
Citaat:
|
Ja iets met haar hand ofzo :(
|
Citaat:
|
Had de tie-break en de eerste 2 games van de tweede set gezien. Toen zag ik Henin al met haar polsblessure, d8 al van: "Dat gaat parten spelen in het vervolg van de wedstrijd en dan zal Kim toch wel winnen of Henin geeft op." Heb verder niet meer gekeken, en het zij zo...
|
Hopen dat ze toch gewoon optimaal kan presteren op Wimbledon....
|
Schalken heeft z'n titel geprolongeerd, hij was in de finale wederom te sterk voor Arnaud Clement.
Betere voorbereiding op Wimbledon kun je je niet wensen, hij is nu in de winning mood :cool: |
Sjeng and Kimmie won!!!!!!!!! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |