![]() |
wat is het?
hai,
er is n jongen waarmee ik heel goed bevriend ben; we spreken heel veel af enzo; doen veel samen en flirten best wel. Maar ik krijg de laatste tijd het idee dat er meer is tussen ons, alleen hij wil even geen vriendin maar over ene tijdje wel. Gister waren we uit en toen ontmoette hij mijn vriendin.. en ik zag hem al naar haar kijken en hij heeft op het laatst ook met haar gedansd. Ik was zooo jaloers:( betekent dat dansen iets? ik wil hem niet zeggen wta ik voor hem voel want dan is de vriendsgap misgien wle voorbij.. |
beetje dansen met uitgaan betekent meestal niet zoveel in mijn ogen dan. En ik zou wel zeggen wat je voor hem voelt, al zijn jullie goede vrienden gaat dat wel goed. In het begin kan het even stroefjes lopen ofzo omdat hij niet weet wat hij ermee moet ofzo maar daarna zal alles gewoon weer goed gaan. En mss voelt hij wel wat voor jou ook, die mogelijkheid is er ook...
Hoop dat je er wat aan hebt... succes ermee |
Ik zou hem wel vertellen wat je voor hem voelt.
Want misschien voelt hij dat ook voor jou, maar weet hij niet of jij dat ook voelt, en dan flirt ie misschien ook wel met andere meisjes.. Try it, lucht echt p |
Hoe in hemelsnaam kan je dat plannen wanneer je weer een vriendin wil. Zo van 'nou vandaag is te kort dag, morgen ga ik het weer proberen'..wat een BS
|
Citaat:
|
Ik vind dat als je een goede vriendschap hebt dat je juist je gevoelens voor elkaar moet durven bloot te geven. ZO weet je in ieder geval wel meteen waar je aan toe bent.
Ik heb etzelfde gehad met een hele goede vriendin van me. Er groeide in de loop van de tijd een goede vriendschap, ik begon d'r leuk te vinden, Heb het eerlijk tegen haar gezegd zo. Ze voelde (helaas) nix voor mij, maar het lijkt wel alsof de vriendschap sinds die tijd juist beter is. Ze heeft in de tussentijd wel een vriendje gehad, en ben wel btje jaloers geweest, maar dat hoort erbij als je iemand leuk hebt gevonden. AMEN |
als ik jou was..
zou ik het hem juist wel vertellen dat ik wat voor hem voel. want anders gaatie misschien intussen met die vriendin van je.. en ben je te laat.. en dat de vriendschap dan over is lijkt me onlogisch, want dan is de band van vriendschap nooit goed geweest. hij kan best bevriend met je zijn.. ook al heb jij wel gevoelens voor hem.. want die gevoelens gaan ook wel over.. daar hoeft hij niet moeilijk over te doen |
Citaat:
|
hoe zou ik het dan vertellen..
|
Als je niet goed durft te vertellen, dan kun je hem altijd schrijven/mailen....
Maar anders zou ik hem gewoon zeggen van, ik voel meer voor jou dan alleen een hele goede vriendschap... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |