![]() |
word jij van seks depressief?
http://www.ronduit.nl/jc/loc_centrum...45&cat=2752702
allee ja af en toe word ik wel eens depressief als ik dan weer geen boy heb ;) |
Sanne en depressief? :o
|
Nou nee, ik kan niet bepaald zeggen dat ik er depressief van word :)
|
neuh. niet bepaald :)
|
tuurlijk niet
|
Van seks word ik niet depressief, maar van gristenen wel.
|
Het kan wel, maar dan ligt het niet aan de sex
|
Ik denk niet dat desbetreffende meisjes depressief worden van de sex. Ik denk eerder dat meisjes die het soort karakter hebben dat gevoelig is voor depressies, misschien óók het soort karakter hebben dat minder moeilijk doet over seks. Er hoeft heelmaal geen causaal verband te zijn. Het feit dat gezinnen veel groter zijn in gebieden waar meer ooievaars wonen, wil immers ook niet zeggen dat kinderen door de ooievaar worden gebracht.
En nee, ik word niet depressief van sex, zelfs niet neerslachtig. |
Wrom zou je daar depressief van worden :confused: ?
|
Citaat:
hier sluit ik me volledig bij aan |
Ik word chagrijnig van slechte seks maar depressief?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doordat je depressief bent krijg je minder zin in seks en wordt de seks ook nog eens minder en soms ook vervelend op bepaalde momenten.
|
Ik denk dat het eerder andersom is - omdat ze, om welke reden dan ook, depressief zijn, zullen ze misschien vaker 'dwars' doen - veel drinken, drugs, seks, etc.
Ik word er niet depressief van, trouwens. Behalve als het met de verkeerde is. |
Citaat:
|
Er is ook aangetoond, dat onveilige seks juist zorgt voor minder depressie bij vrouwen
Heel erg strijdig: Bij het maatschappelijk werk hangt aan de ene kant een pooster met "onveilige seks voorkomt depressie" en aan de andere kant iets over ongewenste zwangerschappen, SOA's ofzo... *nee niet echt... een vriendin van mij leert voor maatschappelijk werkster... hadden we t een keertje over... zo zouden ze werk kunnen houden...* |
wat?
juist niet!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |